Vlucht ZH9424 uitgevoerd door Shenzhen Airlines is gepland
De geschatte vluchtduur van Chongqing (Chongqing Jiangbei International Airport) naar Bao'an, Shenzhen (Shenzhen Bao'an International Airport) is 1 uur en 15 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chongqing naar Bao'an, Shenzhen is hemelsbreed 1063 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Shenzhen Airlines. De terminal waar vlucht ZH9424 van vertrekt is T3. De terminal waar vlucht ZH9424 aankomt uit Bao'an, Shenzhen is T3. Naast vlucht ZH9424 vliegen er nog meer vluchten van Chongqing naar Bao'an, Shenzhen. Dit zijn onder andere vlucht 3U2229, 3U2311, 3U2335, 3U4128, 3U4130, 3U4132, 3U4134 en 3U4136.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 316 kilogram per persoon. Dit is 3.52 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht ZH9424
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-05-2024 | 15:29 | 17:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
19-05-2024 | 15:34 | 17:51 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
18-05-2024 | 15:32 | 17:52 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
17-05-2024 | 17:48 | 20:02 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 57 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
16-05-2024 | 15:57 | 18:06 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
15-05-2024 | 15:22 | 17:29 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
14-05-2024 | 16:19 | 18:37 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
13-05-2024 | 15:50 | 18:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate F12 op Chongqing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-05-2024 | 17:56 | 20:02 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 57 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate F18 op Chongqing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-05-2024 | 15:31 | 17:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate F13 op Chongqing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-05-2024 | 15:15 | 17:20 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate F18 op Chongqing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-05-2024 | 16:11 | 18:19 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate F18 op Chongqing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-05-2024 | 15:33 | 17:57 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate F18 op Chongqing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-05-2024 | 17:43 | 19:51 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 46 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate F19 op Chongqing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-05-2024 | 16:47 | 19:23 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate F15 op Chongqing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-05-2024 | 15:26 | 17:36 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate F18 op Chongqing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-05-2024 | 22:04 | 18:05 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 uur en 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate F18 op Chongqing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-05-2024 | 18:30 | 20:35 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate F15 op Chongqing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-05-2024 | 15:29 | 17:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate F15 op Chongqing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-05-2024 | 18:51 | 21:05 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 uur vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
30-04-2024 | 15:45 | 18:05 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
29-04-2024 | 16:25 | 18:38 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 33 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate F14 op Chongqing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-04-2024 | 16:29 | 18:44 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate F11 op Chongqing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-04-2024 | 15:27 | 17:46 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate F25 op Chongqing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-04-2024 | 16:42 | 19:07 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate F18 op Chongqing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-04-2024 | 16:05 | 18:16 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
24-04-2024 | 17:24 | 19:37 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate F22 op Chongqing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-04-2024 | 16:44 | 18:57 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 52 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate F16 op Chongqing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-04-2024 | 16:00 | 18:00 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. Gate F11 op Chongqing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-04-2024 | 17:29 | 19:29 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. |