Vlucht FR5068
Vlucht FR5068 uitgevoerd door Ryanair is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 32% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 33 minuten arriveert op de luchthaven in Brussel. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht FR5068 heeft 10 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Rome (Roma Ciampino Airport) naar Brussel (Brussels South Charleroi Airport) is 1 uur en 21 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Rome naar Brussel is hemelsbreed 1148 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Ryanair. Naast vlucht FR5068 vliegen er nog meer vluchten van Rome naar Brussel. Dit zijn vlucht FR5651, FR9719 en FR9721.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 342 kilogram per persoon. Dit is 3.8 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht FR5068
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 21:05 | 23:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. Gate A01 op Rome is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Brussel was op gate A3. | ||||
20-11-2024 | 10:02 | 12:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. Gate A03 op Rome is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Brussel was op gate A3. | ||||
19-11-2024 | 06:19 | 08:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A04 op Rome is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Brussel was op gate A4. | ||||
18-11-2024 | 09:00 | 11:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A02 op Rome is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Brussel was op gate A2. | ||||
17-11-2024 | 10:35 | 13:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 10 minuten vertraging. Gate A05 op Rome is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Brussel was op gate A5. | ||||
16-11-2024 | 10:30 | 12:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A02 op Rome is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Brussel was op gate A2. | ||||
15-11-2024 | 06:03 | 08:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A05 op Rome is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Brussel was op gate A5. | ||||
14-11-2024 | 20:44 | 22:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate A01 op Rome is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Brussel was op gate A2. | ||||
13-11-2024 | 09:39 | 11:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate A04 op Rome is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Brussel was op gate A4. | ||||
12-11-2024 | 06:14 | 08:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A02 op Rome is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Brussel was op gate A2. | ||||
11-11-2024 | 09:05 | 11:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A02 op Rome is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Brussel was op gate A2. | ||||
10-11-2024 | 09:27 | 11:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A04 op Rome is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Brussel was op gate A4. | ||||
09-11-2024 | 10:42 | 12:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A05 op Rome is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 05:55 | 07:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A05 op Rome is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Brussel was op gate A5. | ||||
07-11-2024 | 20:30 | 22:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A01 op Rome is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Brussel was op gate A1. | ||||
06-11-2024 | 09:43 | 11:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate A03 op Rome is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Brussel was op gate A03. | ||||
05-11-2024 | 06:18 | 08:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A07 op Rome is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Brussel was op gate A7. | ||||
04-11-2024 | 11:10 | 13:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A05 op Rome is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Brussel was op gate A5. | ||||
03-11-2024 | 09:35 | 11:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A04 op Rome is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Brussel was op gate A4. | ||||
02-11-2024 | 10:52 | 12:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A5. | ||||
01-11-2024 | 05:58 | 07:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A04 op Rome is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Brussel was op gate A4. | ||||
31-10-2024 | 20:45 | 23:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. Gate A03 op Rome is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 09:30 | 11:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A03 op Rome is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Brussel was op gate A3. | ||||
29-10-2024 | 06:22 | 08:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A1. | ||||
28-10-2024 | 09:05 | 11:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A1. | ||||
27-10-2024 | 09:43 | 11:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A1. | ||||
26-10-2024 | 21:03 | 22:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. Gate A04 op Rome is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Brussel was op gate A4. | ||||
25-10-2024 | 06:00 | 07:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A5. | ||||
24-10-2024 | 20:40 | 22:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. Gate A04 op Rome is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Brussel was op gate A4. | ||||
23-10-2024 | 17:05 | 19:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 36 minuten vertraging. Gate A01 op Rome is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Brussel was op gate A1. |