Vlucht UA2333 uitgevoerd door United Airlines is gepland
De geschatte vluchtduur van Charleston (Charleston International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 27 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Charleston naar Chicago is hemelsbreed 1224 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door United Airlines. Naast vlucht UA2333 vliegen er nog meer vluchten van Charleston naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I240, 1I631, AA2871, AA3008, AA3054, AA3221, AA3318 en AA3319.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 364 kilogram per persoon. Dit is 4.05 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht UA2333
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
01-05-2024 | 06:20 | 07:41 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C27. | ||||
30-04-2024 | 06:25 | 07:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E8. | ||||
29-04-2024 | 06:26 | 07:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C17. | ||||
28-04-2024 | 06:27 | 07:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C11. | ||||
27-04-2024 | 06:24 | 07:36 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C20. | ||||
26-04-2024 | 06:27 | 07:54 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C25. | ||||
25-04-2024 | 06:24 | 07:51 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E14. | ||||
24-04-2024 | 06:25 | 07:52 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C23. | ||||
23-04-2024 | 06:23 | 07:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E14. | ||||
22-04-2024 | 06:26 | 07:43 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10. | ||||
21-04-2024 | 06:32 | 07:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B8. | ||||
20-04-2024 | 06:34 | 07:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C26. | ||||
19-04-2024 | 06:33 | 07:56 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C28. | ||||
18-04-2024 | 06:22 | 07:43 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C28. | ||||
17-04-2024 | 06:23 | 07:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C24. | ||||
16-04-2024 | 06:24 | 07:49 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C19. | ||||
15-04-2024 | 06:26 | 08:05 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E14. | ||||
14-04-2024 | 06:24 | 07:36 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E8. | ||||
13-04-2024 | 06:21 | 07:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B9. | ||||
12-04-2024 | 06:26 | 07:41 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E8. | ||||
11-04-2024 | 06:17 | 07:39 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B3 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C19. |