Vlucht NZ6993

Vlucht NZ6993 uitgevoerd door Air New Zealand is onderweg

Vertrokken van Charleston
Verenigde Staten - Charleston International Airport

Vertrokken: 06:38 06:48

Aankomst op Houston
Verenigde Staten - George Bush Intercontinental Airport

Aankomst: 08:50

De vlucht heeft inmiddels 68% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 59 minuten arriveert op de luchthaven in Houston. Dit is inclusief mogelijke vertraging.


NZ6993 is een codeshared vlucht met YV6028 uitgevoerd door Mesa Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Charleston (Charleston International Airport) naar Houston (George Bush Intercontinental Airport) is 2 uur en 46 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Charleston naar Houston is hemelsbreed 1486 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Air New Zealand. Naast vlucht NZ6993 vliegen er nog meer vluchten van Charleston naar Houston. Dit zijn onder andere vlucht 1I596, 5Y8783, C53256, NZ6995, OO4631, OO4648, OO4769 en OO4774.

Voorgaande vluchten van vlucht NZ6993

DatumVertrekAankomstStatus
22-11-202406:3808:13geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7.
21-11-202406:4008:29geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7.
20-11-202406:3908:37geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 32.
19-11-202406:4809:50geland
De vlucht had op op deze dag 1 uur vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 29.
18-11-202406:4708:23geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7.
17-11-202406:4208:10geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 17.
16-11-202406:4808:13geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 28.
15-11-202406:4208:20geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 29.
14-11-202406:4408:24geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1.
13-11-202406:4408:17geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 31.
12-11-202406:4608:26geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26.
11-11-202406:4708:32geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 17.
10-11-202406:4808:27geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7.
09-11-202406:4408:27geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7.
08-11-202406:4408:39geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 16.
07-11-202406:4408:23geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 34.
06-11-202406:5708:40geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 28.
05-11-202406:4408:44geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 2.
04-11-202406:4208:08geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 6.
03-11-202406:4508:16geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 36.
02-11-202406:4208:15geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 32.
01-11-202407:2308:42geland
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4.
31-10-202406:3607:59geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 20.
30-10-202406:3707:57geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 20.
29-10-202406:3608:07geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 17.
28-10-202408:0709:29geland
De vlucht had op op deze dag 48 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 2.
27-10-202406:4708:14geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 12.
26-10-202406:5608:27geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30.
25-10-202406:5608:26geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 40.
24-10-202407:0608:35geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate B1 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 3.
Vlucht NZ6993 had op 19-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 1 uur te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 36 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van NZ6993 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top