Vlucht HA2328 uitgevoerd door Hawaiian Airlines is geland
Vertrokken van Charleston
Verenigde Staten - Charleston International Airport
Vertrokken: 13:58 14:09
HA2328 is een codeshared vlucht met B668 uitgevoerd door Jetblue Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Charleston (Charleston International Airport) naar Boston (Logan International Airport) is 2 uur en 34 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Charleston naar Boston is hemelsbreed 1318 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Hawaiian Airlines. Naast vlucht HA2328 vliegen er nog meer vluchten van Charleston naar Boston. Dit zijn onder andere vlucht 1I344, 1I390, 1I527, 1I652, 9E4914, 9E5275, 9E5456 en 9E5482.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 392 kilogram per persoon. Dit is 4.36 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht HA2328
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
07-05-2024 | 13:58 | 16:06 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C34. | ||||
06-05-2024 | 14:35 | 16:49 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B8 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C16. | ||||
05-05-2024 | 15:09 | 17:40 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C18. | ||||
04-05-2024 | 13:53 | 16:14 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B8 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C12. | ||||
03-05-2024 | 13:55 | 16:06 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. De aankomst op was op gate C22. | ||||
02-05-2024 | 13:55 | 16:57 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B8 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C18. | ||||
01-05-2024 | 14:12 | 16:32 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B8 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C14. | ||||
30-04-2024 | 20:23 | 22:46 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C12. | ||||
29-04-2024 | 20:24 | 22:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C32. | ||||
28-04-2024 | 20:17 | 22:31 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C12. | ||||
27-04-2024 | 14:40 | 16:50 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C28. | ||||
26-04-2024 | 20:24 | 22:50 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C33. | ||||
25-04-2024 | 20:20 | 22:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C12. | ||||
24-04-2024 | 20:24 | 22:39 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C20. | ||||
23-04-2024 | 20:15 | 22:36 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C12. | ||||
22-04-2024 | 20:33 | 22:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C34. | ||||
21-04-2024 | 21:18 | 23:19 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C11. | ||||
20-04-2024 | 20:19 | 22:35 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C31. | ||||
19-04-2024 | 20:25 | 22:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C32. | ||||
18-04-2024 | 20:22 | 22:33 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C26. | ||||
17-04-2024 | 20:50 | 23:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C21. | ||||
16-04-2024 | 20:53 | 23:08 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C28. | ||||
15-04-2024 | 20:26 | 22:47 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C34. | ||||
14-04-2024 | 20:25 | 22:39 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C26. | ||||
13-04-2024 | 14:50 | 16:59 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C14. | ||||
12-04-2024 | 07:49 | 10:20 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 11 uur en 25 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C26. | ||||
10-04-2024 | 20:55 | 22:51 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C31. | ||||
09-04-2024 | 20:14 | 22:14 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Charleston is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-04-2024 | 20:29 | 22:50 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C22. | ||||
07-04-2024 | 21:07 | 23:23 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C21. |