De geschatte vluchtduur van Souda (Chania International Airport) naar Weeze (Weeze Airport) is 3 uur en 43 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Souda naar Weeze is hemelsbreed 2288 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Ryanair.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 681 kilogram per persoon. Dit is 7.57 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht FR5746
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
02-05-2024 | 18:05 | 20:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 05 op Souda is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate 05. | ||||
28-04-2024 | 11:30 | 14:00 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 05 op Souda is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate 5. | ||||
25-04-2024 | 17:45 | 20:08 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 09 op Souda is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate 09. | ||||
21-04-2024 | 11:35 | 14:07 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 10 op Souda is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate 10. | ||||
18-04-2024 | 17:36 | 20:08 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 03 op Souda is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate 3. | ||||
14-04-2024 | 11:35 | 14:17 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. Gate 04 op Souda is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate 4. | ||||
11-04-2024 | 18:08 | 20:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate 09 op Souda is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate 09. | ||||
07-04-2024 | 11:29 | 14:00 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 09 op Souda is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate 09. | ||||
04-04-2024 | 17:57 | 20:38 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate 09 op Souda is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate 09. | ||||
31-03-2024 | 11:40 | 14:16 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate 06 op Souda is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate 05. | ||||
28-03-2024 | 17:42 | 20:29 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 08 op Souda is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate 8. | ||||
27-03-2024 | 11:27 | 13:54 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. Gate 09 op Souda is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-09-2023 | 18:25 | 20:53 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. Gate 01 op Souda is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate 01. | ||||
25-09-2023 | 15:14 | 17:27 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 27 minuten vertraging. Gate 08 op Souda is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate 08. | ||||
21-09-2023 | 18:04 | 20:27 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 01 op Souda is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate 01. | ||||
18-09-2023 | 14:05 | 16:33 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 33 minuten vertraging. Gate 05 op Souda is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate 05. | ||||
14-09-2023 | 18:24 | 20:58 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. Gate 01 op Souda is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate 01. | ||||
11-09-2023 | 13:30 | 16:12 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. Gate 08 op Souda is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate 08. | ||||
07-09-2023 | 18:18 | 20:36 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 01 op Souda is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate 01. | ||||
04-09-2023 | 13:51 | 16:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. Gate 06 op Souda is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate 06. | ||||
31-08-2023 | 18:14 | 20:44 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate 03 op Souda is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate 03. | ||||
28-08-2023 | 13:38 | 15:56 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 05 op Souda is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate 05. | ||||
24-08-2023 | 20:25 | 22:40 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur vertraging. Gate 02 op Souda is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate 02. | ||||
21-08-2023 | 13:23 | 15:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 09 op Souda is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate 09. | ||||
17-08-2023 | 18:28 | 20:50 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate 01 op Souda is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate 01. | ||||
14-08-2023 | 13:58 | 16:12 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. Gate 05 op Souda is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate 01. | ||||
10-08-2023 | 20:58 | 23:19 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 39 minuten vertraging. Gate 01 op Souda is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate 01. | ||||
07-08-2023 | 13:38 | 15:56 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 01 op Souda is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate 01. | ||||
03-08-2023 | 18:18 | 20:32 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 01 op Souda is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-07-2023 | 13:45 | 16:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. Gate 05 op Souda is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate 05. |