Vlucht MK9677 uitgevoerd door Air Mauritius is geland
Vlucht MK9677 heeft 55 minuten vertraging
MK9677 is een codeshared vlucht met A51393 uitgevoerd door HOP!. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Bazel (EuroAirport Basel-Mulhouse-Freiburg) naar Parijs (Paris Charles de Gaulle Airport) is 58 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Bazel naar Parijs is hemelsbreed 400 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Mauritius. Naast vlucht MK9677 vliegen er nog meer vluchten van Bazel naar Parijs. Dit zijn onder andere vlucht A51193, A51293, A51393, AF1193, AF1293, AF1393, DL8267 en G35187.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 119 kilogram per persoon. Dit is 1.32 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht MK9677
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
01-05-2024 | 19:49 | 20:50 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 55 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 01 op Bazel is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-04-2024 | 18:45 | 19:51 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 02 op Bazel is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-04-2024 | 19:11 | 20:20 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 2 op Bazel is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-04-2024 | 18:49 | 19:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 01 op Bazel is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-04-2024 | 18:40 | 19:55 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
24-04-2024 | 18:41 | 19:46 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 02 op Bazel is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-04-2024 | 18:50 | 19:57 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 2 op Bazel is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-04-2024 | 19:05 | 20:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 1 op Bazel is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-04-2024 | 18:42 | 19:50 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 02 op Bazel is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-04-2024 | 18:39 | 19:52 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 02 op Bazel is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-04-2024 | 19:09 | 20:16 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 01 op Bazel is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-04-2024 | 19:05 | 20:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 2 op Bazel is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-04-2024 | 19:19 | 20:20 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 02 op Bazel is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-04-2024 | 18:36 | 19:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 1 op Bazel is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-04-2024 | 19:05 | 20:17 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 01 op Bazel is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-04-2024 | 18:40 | 19:49 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 01 op Bazel is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-04-2024 | 18:55 | 20:03 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 2 op Bazel is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-04-2024 | 18:48 | 19:51 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 02 op Bazel is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-04-2024 | 18:33 | 19:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 02 op Bazel is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-04-2024 | 18:32 | 19:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 02 op Bazel is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-04-2024 | 19:04 | 20:13 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 02 op Bazel is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-04-2024 | 18:49 | 19:58 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 2 op Bazel is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-04-2024 | 18:55 | 19:57 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 01 op Bazel is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-03-2024 | 18:48 | 19:49 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 02 op Bazel is gebruikt om vanaf te vertrekken. |