Vlucht AC6319

Vlucht AC6319 uitgevoerd door Air Canada is gepland
AC6319 is een codeshared vlucht met SN2257 uitgevoerd door Brussels Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Brussel (Brussels Airport) naar Kopenhagen (Copenhagen Airport) is 53 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Brussel naar Kopenhagen is hemelsbreed 755 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Canada. Op Copenhagen Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht AC6319. De terminal waar vlucht AC6319 aankomt uit Kopenhagen is 3. Naast vlucht AC6319 vliegen er nog meer vluchten van Brussel naar Kopenhagen. Dit zijn onder andere vlucht A33331, A33343, A33346, A33390, AC6311, AC9886, AC9895 en DL7639.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 225 kilogram per persoon. Dit is 2.5 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AC6319
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-03-2025 | 10:23 | 11:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A52 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A15. | ||||
22-03-2025 | 10:07 | 11:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A39 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A6. | ||||
21-03-2025 | 09:50 | 11:25 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
20-03-2025 | 09:54 | 11:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A32 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A15. | ||||
18-03-2025 | 09:55 | 11:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A48 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A15. | ||||
17-03-2025 | 09:52 | 11:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A33 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A11. | ||||
15-03-2025 | 09:54 | 11:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A58 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A9. | ||||
14-03-2025 | 09:50 | 11:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A52 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A8. | ||||
13-03-2025 | 10:01 | 11:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A34 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A9. | ||||
11-03-2025 | 09:58 | 11:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A37 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A8. | ||||
10-03-2025 | 10:19 | 11:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A34 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A4. | ||||
08-03-2025 | 09:54 | 11:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A40 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A22. | ||||
06-03-2025 | 10:07 | 11:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A33 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A8. | ||||
05-03-2025 | 09:47 | 11:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A49 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A9. | ||||
04-03-2025 | 09:53 | 11:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A31 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A9. | ||||
03-03-2025 | 09:54 | 11:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A52 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A8. | ||||
01-03-2025 | 09:56 | 11:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A31 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A23. | ||||
28-02-2025 | 09:49 | 11:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A55 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A8. | ||||
27-02-2025 | 09:57 | 11:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A42 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A9. | ||||
26-02-2025 | 09:54 | 11:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A32 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A17. | ||||
25-02-2025 | 09:50 | 11:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A32 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A11. | ||||
24-02-2025 | 09:55 | 11:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A44 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A15. | ||||
22-02-2025 | 09:59 | 11:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A53 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A15. | ||||
21-02-2025 | 09:54 | 11:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A56 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A11. | ||||
20-02-2025 | 09:51 | 11:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A54 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A15. | ||||
19-02-2025 | 09:55 | 11:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A57 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A6. | ||||
18-02-2025 | 09:52 | 11:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A54 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A8. | ||||
17-02-2025 | 09:50 | 11:25 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
15-02-2025 | 10:07 | 11:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A48 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A15. | ||||
14-02-2025 | 10:05 | 11:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A54 op Brussel is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A6. |