Vlucht AF1315 uitgevoerd door Air France is gepland
AF1315 is een codeshared vlucht met A51315 uitgevoerd door HOP!. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Birmingham (Birmingham International Airport) naar Parijs (Paris Charles de Gaulle Airport) is 34 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Birmingham naar Parijs is hemelsbreed 488 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air France. Op Paris Charles de Gaulle Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht AF1315. De terminal waar vlucht AF1315 aankomt uit Parijs is 2E. Naast vlucht AF1315 vliegen er nog meer vluchten van Birmingham naar Parijs. Dit zijn onder andere vlucht A51065, A51165, A51315, A51565, AF1065, AF1165, AF1565 en DL8298.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 145 kilogram per persoon. Dit is 1.61 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AF1315
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
19-05-2024 | 13:39 | 16:07 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
17-05-2024 | 14:15 | 16:32 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 54 op Birmingham is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-05-2024 | 13:49 | 16:08 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
14-05-2024 | 14:14 | 16:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. | ||||
13-05-2024 | 14:31 | 16:37 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. | ||||
12-05-2024 | 13:52 | 16:16 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
10-05-2024 | 13:43 | 15:56 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
09-05-2024 | 14:00 | 16:12 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
08-05-2024 | 13:50 | 16:01 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
06-05-2024 | 13:49 | 16:03 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
05-05-2024 | 13:55 | 16:16 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
03-05-2024 | 13:50 | 15:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. | ||||
02-05-2024 | 14:28 | 16:49 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 56 op Birmingham is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-04-2024 | 13:37 | 15:51 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 58 op Birmingham is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-04-2024 | 14:06 | 16:16 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
28-04-2024 | 13:53 | 16:09 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
26-04-2024 | 13:42 | 16:03 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. | ||||
23-04-2024 | 14:12 | 16:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
22-04-2024 | 13:46 | 15:57 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. | ||||
19-04-2024 | 13:54 | 16:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 47 op Birmingham is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-04-2024 | 13:49 | 15:56 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
17-04-2024 | 13:55 | 16:04 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. | ||||
14-04-2024 | 13:53 | 16:08 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 56 op Birmingham is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-04-2024 | 14:24 | 16:34 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate 55 op Birmingham is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-04-2024 | 13:50 | 15:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. | ||||
08-04-2024 | 13:42 | 15:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. | ||||
07-04-2024 | 13:56 | 16:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 56 op Birmingham is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-04-2024 | 14:26 | 16:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate 41 op Birmingham is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-04-2024 | 14:06 | 16:17 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
02-04-2024 | 13:53 | 16:09 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. |