Vlucht WN5282 uitgevoerd door Southwest Airlines is geland
Vertrokken van Birmingham
Verenigde Staten - Birmingham-Shuttlesworth International Airport
Vertrokken: 11:56 11:50
Geland op Baltimore
Verenigde Staten - Baltimore-Washington International Airport
Aankomst: 14:53 14:50
Vlucht WN5282 heeft 3 minuten vertraging
De geschatte vluchtduur van Birmingham (Birmingham-Shuttlesworth International Airport) naar Baltimore (Baltimore-Washington International Airport) is 1 uur en 18 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Birmingham naar Baltimore is hemelsbreed 1097 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Southwest Airlines. Naast vlucht WN5282 vliegen er nog meer vluchten van Birmingham naar Baltimore. Dit zijn onder andere vlucht 1I923, WN1082, WN114, WN1146, WN1669, WN1711, WN1982 en WN2126.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 326 kilogram per persoon. Dit is 3.63 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht WN5282
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
19-05-2024 | 11:56 | 14:53 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate C3 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate B12. | ||||
15-05-2024 | 16:09 | 19:07 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C5 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate C12. | ||||
14-05-2024 | 16:14 | 18:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C5 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate A15. | ||||
12-05-2024 | 11:48 | 14:39 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C3 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate A10. | ||||
08-05-2024 | 16:06 | 18:59 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C3 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate C10. | ||||
07-05-2024 | 16:50 | 19:45 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. Gate C3 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate B13. | ||||
05-05-2024 | 12:10 | 15:07 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. Gate C3 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate A14. | ||||
01-05-2024 | 16:06 | 19:05 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C3 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate C8. | ||||
30-04-2024 | 16:31 | 19:16 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate C1 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate A11. | ||||
28-04-2024 | 11:50 | 14:51 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate C3 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate C8. | ||||
24-04-2024 | 16:20 | 19:08 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C1 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate B5. | ||||
23-04-2024 | 16:05 | 19:02 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C1 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate A8. | ||||
21-04-2024 | 12:11 | 14:50 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. Gate C3 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate A14. | ||||
17-04-2024 | 16:03 | 19:15 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C1 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate B14. | ||||
14-04-2024 | 11:54 | 14:50 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate C3 op Birmingham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate C12. |