Vlucht CL2303

Vlucht CL2303 uitgevoerd door Lufthansa CityLine is geland
Vlucht CL2303 heeft 8 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Amsterdam (Amsterdam Airport Schiphol) naar München (München Airport) is 47 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Amsterdam naar München is hemelsbreed 664 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Lufthansa CityLine. De terminal waar vlucht CL2303 aankomt uit München is 2. De gate is G82. Naast vlucht CL2303 vliegen er nog meer vluchten van Amsterdam naar München. Dit zijn onder andere vlucht A31407, A31409, A31411, A31532, AC4006, AC9063, AC9192 en AC9482.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 198 kilogram per persoon. Dit is 2.2 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht CL2303
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-02-2025 | 11:06 | 12:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B15 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G82. | ||||
20-02-2025 | 11:05 | 12:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B32 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G82. | ||||
18-02-2025 | 11:32 | 12:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B23 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G10. | ||||
17-02-2025 | 11:10 | 12:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C6 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G82. | ||||
16-02-2025 | 10:59 | 12:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B15 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G8. | ||||
15-02-2025 | 11:22 | 12:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B35 op Amsterdam is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-02-2025 | 11:06 | 12:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B20 op Amsterdam is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-02-2025 | 11:17 | 12:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B23 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G16. | ||||
10-02-2025 | 10:55 | 12:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B28 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G81. | ||||
09-02-2025 | 10:55 | 12:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B17 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G20. | ||||
08-02-2025 | 11:11 | 12:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B27 op Amsterdam is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-02-2025 | 10:53 | 12:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B23 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K14. | ||||
24-01-2025 | 11:22 | 12:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B32 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G81. | ||||
23-01-2025 | 11:12 | 12:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B32 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G82. | ||||
21-01-2025 | 12:23 | 13:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 18 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B31 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K10. | ||||
20-01-2025 | 11:05 | 12:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B32 op Amsterdam is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-01-2025 | 11:13 | 12:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B17 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G16. | ||||
18-01-2025 | 12:28 | 13:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B32 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G82. | ||||
17-01-2025 | 11:00 | 12:20 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
16-01-2025 | 11:59 | 13:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 55 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B15 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G20. | ||||
14-01-2025 | 11:07 | 12:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B27 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G81. | ||||
13-01-2025 | 11:09 | 12:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B32 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G81. | ||||
12-01-2025 | 10:52 | 12:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B27 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G10. | ||||
11-01-2025 | 11:02 | 12:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C6 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G81. | ||||
09-01-2025 | 11:14 | 12:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B32 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G81. | ||||
07-01-2025 | 11:00 | 12:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B17 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G24. | ||||
06-01-2025 | 11:33 | 12:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 36 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B24 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G82. | ||||
05-01-2025 | 11:00 | 12:20 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
04-01-2025 | 11:13 | 12:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B15 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G81. | ||||
02-01-2025 | 11:17 | 12:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B32 op Amsterdam is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G81. |