Vlucht XQ916 uitgevoerd door SunExpress is gepland
De geschatte vluchtduur van İzmir (Izmir Adnan Menderes International Airport) naar Parijs (Paris Charles de Gaulle Airport) is 3 uur en 43 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van İzmir naar Parijs is hemelsbreed 2294 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door SunExpress. De terminal waar vlucht XQ916 van vertrekt is I. De gate is 30. De terminal waar vlucht XQ916 aankomt uit Parijs is 3.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 683 kilogram per persoon. Dit is 7.59 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht XQ916
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
02-05-2024 | 10:30 | 13:20 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 26 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-05-2024 | 11:34 | 14:11 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 30 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-04-2024 | 10:30 | 13:19 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 31 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-04-2024 | 11:38 | 14:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 111 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-04-2024 | 10:28 | 13:03 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 27 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-04-2024 | 15:40 | 18:27 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 30 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-04-2024 | 11:36 | 14:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 32 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-04-2024 | 10:36 | 12:59 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 28 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-04-2024 | 11:28 | 14:15 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 27 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-04-2024 | 10:35 | 13:18 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 29 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-04-2024 | 11:33 | 14:23 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 29 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-04-2024 | 10:30 | 13:15 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 31 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-04-2024 | 16:01 | 18:49 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 30 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-04-2024 | 11:48 | 14:30 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 31 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-04-2024 | 10:34 | 13:21 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 112 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-04-2024 | 11:25 | 14:17 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 31 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-04-2024 | 10:33 | 13:20 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 28 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-04-2024 | 11:50 | 14:25 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 29 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-04-2024 | 15:38 | 18:16 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 30 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-04-2024 | 10:30 | 12:57 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 32 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-04-2024 | 10:27 | 13:02 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 28 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-04-2024 | 11:22 | 13:57 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 33 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-04-2024 | 10:57 | 13:28 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 111 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-04-2024 | 11:57 | 14:49 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 31 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-04-2024 | 10:30 | 13:24 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 33 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-03-2024 | 10:43 | 13:21 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 30 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-03-2024 | 12:51 | 14:27 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 30 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-03-2024 | 15:40 | 17:41 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 31 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-03-2024 | 10:06 | 12:04 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 32 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-03-2024 | 10:10 | 11:53 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 30 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. |