Vlucht EY8291 uitgevoerd door Etihad is gepland
EY8291 is een codeshared vlucht met B61849 uitgevoerd door Jetblue Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Tampa (Tampa International Airport) naar New York (John F. Kennedy International Airport) is 2 uur en 55 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Tampa naar New York is hemelsbreed 1619 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Etihad. De terminal waar vlucht EY8291 van vertrekt is 5. De gate is 7. Op John F. Kennedy International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht EY8291. Naast vlucht EY8291 vliegen er nog meer vluchten van Tampa naar New York. Dit zijn onder andere vlucht AA9101, AA9104, AA9107, AA9127, AA9131, AA9133, AA9136 en AA9137.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 482 kilogram per persoon. Dit is 5.35 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht EY8291
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
09-03-2024 | 11:50 | 14:53 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A12 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 16. | ||||
08-03-2024 | 12:21 | 14:59 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A12 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 7. | ||||
07-03-2024 | 12:16 | 14:56 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A11 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 16. | ||||
06-03-2024 | 12:10 | 14:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A7 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5. | ||||
29-02-2024 | 11:53 | 14:17 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A11 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 16. | ||||
28-02-2024 | 11:51 | 14:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A11 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 24. | ||||
27-02-2024 | 11:41 | 14:16 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A12 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 21. | ||||
26-02-2024 | 11:44 | 14:41 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A11 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 8. | ||||
25-02-2024 | 12:24 | 15:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A11 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 10. | ||||
24-02-2024 | 12:22 | 14:47 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A11 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 6. | ||||
23-02-2024 | 11:44 | 14:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A11 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 17. | ||||
22-02-2024 | 11:43 | 14:43 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A10 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 18. | ||||
21-02-2024 | 13:20 | 16:00 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 25 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A10 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5. | ||||
20-02-2024 | 12:10 | 14:46 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A10 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 29. | ||||
19-02-2024 | 11:51 | 14:35 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
18-02-2024 | 12:22 | 14:58 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A11 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 7. | ||||
17-02-2024 | 13:06 | 15:18 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 49 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A14 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 20. | ||||
16-02-2024 | 11:45 | 14:04 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A10 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 8. | ||||
15-02-2024 | 12:03 | 14:43 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A10 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 16. | ||||
14-02-2024 | 13:31 | 16:00 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A12 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 10. | ||||
13-02-2024 | 13:16 | 16:00 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
12-02-2024 | 13:35 | 16:16 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A12 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 4. | ||||
11-02-2024 | 13:16 | 15:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A12 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
10-02-2024 | 13:12 | 16:04 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A10 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 10. | ||||
09-02-2024 | 13:27 | 16:00 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A10 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 8. | ||||
08-02-2024 | 13:11 | 15:54 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A11 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 9. | ||||
07-02-2024 | 13:19 | 16:05 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A11 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 4. | ||||
06-02-2024 | 13:14 | 16:08 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A12 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 10. | ||||
05-02-2024 | 13:09 | 15:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A10 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 4. | ||||
04-02-2024 | 13:14 | 16:12 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A11 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5. |