Vlucht F94269 uitgevoerd door Frontier Airlines is gepland
De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Chicago (Chicago Midway International Airport) is 1 uur en 12 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Chicago is hemelsbreed 1016 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Frontier Airlines. De terminal waar vlucht F94269 van vertrekt is 2. De gate is D10. Naast vlucht F94269 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht F91371, WN1144, WN1202, WN1221, WN1290, WN1358, WN1393 en WN1547.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 302 kilogram per persoon. Dit is 3.36 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht F94269
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
06-05-2024 | 20:53 | 21:52 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C1. | ||||
03-05-2024 | 20:37 | 21:42 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C1. | ||||
01-05-2024 | 20:44 | 21:49 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C3. | ||||
29-04-2024 | 21:05 | 21:54 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C3. | ||||
27-04-2024 | 08:41 | 21:38 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 11 uur en 52 minuten vertraging. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C2. | ||||
27-04-2024 | 08:41 | 09:33 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 11 uur en 55 minuten vertraging. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C2. | ||||
24-04-2024 | 20:23 | 21:33 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C3. | ||||
22-04-2024 | 20:40 | 21:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C1. | ||||
19-04-2024 | 20:21 | 21:29 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C1. | ||||
17-04-2024 | 20:26 | 21:26 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C3. | ||||
15-04-2024 | 20:23 | 21:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C1. | ||||
12-04-2024 | 20:36 | 21:39 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C1. | ||||
10-04-2024 | 20:43 | 21:30 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. Gate D12 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C2. |