Vlucht WN219 uitgevoerd door Southwest Airlines is gepland
De geschatte vluchtduur van Cancún (Cancun International Airport) naar Chicago (Chicago Midway International Airport) is 3 uur en 44 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Cancún naar Chicago is hemelsbreed 2309 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Southwest Airlines. De terminal waar vlucht WN219 van vertrekt is 4. De gate is 59. Naast vlucht WN219 vliegen er nog meer vluchten van Cancún naar Chicago. Dit zijn vlucht F9232, F9234, F97234, WN217, WN229 en WN231.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 687 kilogram per persoon. Dit is 7.63 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht WN219
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
25-04-2024 | 16:12 | 20:00 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 64 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
24-04-2024 | 16:32 | 20:08 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 64 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A2. | ||||
23-04-2024 | 16:27 | 20:23 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate 61 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A2. | ||||
22-04-2024 | 16:28 | 20:08 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 60 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
21-04-2024 | 12:51 | 16:31 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 66 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A1. | ||||
20-04-2024 | 14:25 | 18:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 9 minuten vertraging. Gate 55 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A1. | ||||
19-04-2024 | 16:25 | 19:56 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 54 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A1. | ||||
18-04-2024 | 19:55 | 23:28 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 8 minuten vertraging. Gate 55 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
17-04-2024 | 16:32 | 20:18 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 65 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A2. | ||||
16-04-2024 | 16:50 | 20:37 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. Gate 59 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A2. | ||||
15-04-2024 | 16:33 | 20:14 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 66 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
14-04-2024 | 12:56 | 16:39 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 55 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A1. | ||||
13-04-2024 | 12:17 | 16:05 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 55 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
12-04-2024 | 16:24 | 20:26 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate 60 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A1. | ||||
11-04-2024 | 18:52 | 22:35 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 15 minuten vertraging. Gate 67 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
10-04-2024 | 16:37 | 19:52 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 65 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
09-04-2024 | 16:34 | 20:11 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 59 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A2. | ||||
08-04-2024 | 16:58 | 20:29 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 65 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A2. | ||||
07-04-2024 | 13:10 | 16:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 58 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A2. | ||||
06-04-2024 | 11:09 | 15:06 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 11 minuten vertraging. Gate 60 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A1. | ||||
05-04-2024 | 16:59 | 20:53 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 57 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
04-04-2024 | 17:11 | 21:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. Gate 65 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A1. | ||||
03-04-2024 | 17:11 | 21:03 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. Gate 60 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A3. | ||||
02-04-2024 | 17:08 | 21:08 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. | ||||
01-04-2024 | 17:13 | 20:56 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. | ||||
31-03-2024 | 13:41 | 17:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
30-03-2024 | 09:13 | 13:00 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. | ||||
29-03-2024 | 17:22 | 20:54 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
28-03-2024 | 18:16 | 22:24 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 29 minuten vertraging. | ||||
27-03-2024 | 17:48 | 21:04 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. |