Vlucht SK610
Vlucht SK610 uitgevoerd door SAS is gepland
SK610 is een codeshared vlucht met SL610 uitgevoerd door Thai Lion. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Zurich (Zurich Airport) naar Kopenhagen (Copenhagen Airport) is 1 uur en 7 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Zurich naar Kopenhagen is hemelsbreed 951 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door SAS. Op Copenhagen Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht SK610. De terminal waar vlucht SK610 aankomt uit Kopenhagen is 3. Naast vlucht SK610 vliegen er nog meer vluchten van Zurich naar Kopenhagen. Dit zijn onder andere vlucht 2L1266, 2L1270, 2L1272, 2L1274, 2L1276, 2L2774, AC6761 en AC6853.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 283 kilogram per persoon. Dit is 3.14 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht SK610
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 21:01 | 22:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 36 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B39 op Zurich is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate B7. | ||||
19-11-2024 | 21:00 | 22:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B33 op Zurich is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate B9. | ||||
18-11-2024 | 21:04 | 22:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B43 op Zurich is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate D4. | ||||
17-11-2024 | 20:34 | 22:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B33 op Zurich is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate B9. | ||||
15-11-2024 | 20:43 | 22:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A83 op Zurich is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate B9. | ||||
14-11-2024 | 21:10 | 23:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 48 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A86 op Zurich is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate B8. | ||||
13-11-2024 | 20:15 | 22:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B35 op Zurich is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A21. | ||||
12-11-2024 | 20:31 | 22:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A86 op Zurich is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A4. | ||||
11-11-2024 | 20:54 | 22:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B31 op Zurich is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate D1. | ||||
10-11-2024 | 20:23 | 22:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B38 op Zurich is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A21. | ||||
08-11-2024 | 20:26 | 22:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B38 op Zurich is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate B19. | ||||
07-11-2024 | 20:39 | 22:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B39 op Zurich is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate B8. | ||||
06-11-2024 | 20:21 | 22:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B38 op Zurich is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate B8. | ||||
05-11-2024 | 20:20 | 22:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B41 op Zurich is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate B8. | ||||
04-11-2024 | 20:22 | 22:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B31 op Zurich is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate B6. | ||||
03-11-2024 | 20:22 | 22:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B39 op Zurich is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A27. | ||||
01-11-2024 | 20:27 | 22:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B39 op Zurich is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate B7. | ||||
31-10-2024 | 20:40 | 22:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B43 op Zurich is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate D4. | ||||
30-10-2024 | 20:20 | 22:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A83 op Zurich is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate B19. | ||||
29-10-2024 | 21:01 | 22:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 36 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B41 op Zurich is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate B19. | ||||
28-10-2024 | 20:14 | 21:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A83 op Zurich is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate B8. | ||||
27-10-2024 | 20:31 | 22:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B31 op Zurich is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate B10. | ||||
25-10-2024 | 20:27 | 22:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A54 op Zurich is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate B3. | ||||
24-10-2024 | 20:26 | 22:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A56 op Zurich is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate B3. | ||||
23-10-2024 | 20:28 | 22:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A52 op Zurich is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate B3. | ||||
22-10-2024 | 20:28 | 22:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A52 op Zurich is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate B15. | ||||
21-10-2024 | 20:33 | 22:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A54 op Zurich is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate A4. | ||||
20-10-2024 | 20:36 | 22:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A86 op Zurich is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate B15. | ||||
18-10-2024 | 20:30 | 22:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A52 op Zurich is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate B3. | ||||
17-10-2024 | 20:30 | 22:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A52 op Zurich is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Kopenhagen was op gate B3. |