Vlucht QR4401 uitgevoerd door Qatar Airways is geland
Vlucht QR4401 heeft 27 minuten vertraging
QR4401 is een codeshared vlucht met PG184 uitgevoerd door Bangkok Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Na Thon (Ko Samui Island) (Koh Samui Airport) naar Bangkok (Suvarnabhumi Airport) is 33 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Na Thon (Ko Samui Island) naar Bangkok is hemelsbreed 466 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. Naast vlucht QR4401 vliegen er nog meer vluchten van Na Thon (Ko Samui Island) naar Bangkok. Dit zijn onder andere vlucht AF4378, AF4386, AY6272, AY6278, AY6288, AY6882, AY6898 en AY6918.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 139 kilogram per persoon. Dit is 1.54 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR4401
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
19-05-2024 | 21:26 | 22:52 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. | ||||
18-05-2024 | 21:17 | 22:32 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. | ||||
17-05-2024 | 21:24 | 22:38 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. | ||||
16-05-2024 | 21:24 | 22:40 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. | ||||
15-05-2024 | 21:26 | 22:37 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. | ||||
14-05-2024 | 21:19 | 22:27 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. | ||||
13-05-2024 | 21:54 | 22:59 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. | ||||
12-05-2024 | 21:11 | 22:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
11-05-2024 | 21:08 | 22:30 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. | ||||
10-05-2024 | 21:08 | 22:24 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
09-05-2024 | 21:06 | 22:21 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
08-05-2024 | 21:14 | 22:21 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. | ||||
07-05-2024 | 21:28 | 22:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. | ||||
06-05-2024 | 21:13 | 22:31 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. | ||||
05-05-2024 | 21:22 | 22:34 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. | ||||
04-05-2024 | 21:09 | 22:22 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
03-05-2024 | 21:15 | 22:27 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. | ||||
02-05-2024 | 21:42 | 22:48 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. | ||||
01-05-2024 | 21:38 | 22:48 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. | ||||
30-04-2024 | 21:31 | 22:40 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. | ||||
29-04-2024 | 21:44 | 22:53 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. | ||||
28-04-2024 | 21:43 | 22:56 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. | ||||
27-04-2024 | 21:46 | 22:56 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. | ||||
26-04-2024 | 21:11 | 22:22 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
25-04-2024 | 21:48 | 22:57 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. | ||||
24-04-2024 | 21:34 | 22:59 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. | ||||
23-04-2024 | 21:17 | 22:26 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. | ||||
22-04-2024 | 21:43 | 22:53 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. | ||||
21-04-2024 | 21:21 | 22:30 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. | ||||
20-04-2024 | 21:17 | 22:32 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. |