Vlucht UA3619
Vlucht UA3619 uitgevoerd door United Airlines is gepland
UA3619 is een codeshared vlucht met YX3619 uitgevoerd door Republic Airline. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Knoxville (McGhee Tyson Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 54 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Knoxville naar Chicago is hemelsbreed 765 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door United Airlines. De terminal waar vlucht UA3619 aankomt uit Chicago is 2. De gate is E4. Naast vlucht UA3619 vliegen er nog meer vluchten van Knoxville naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I727, AA3209, AA3221, AA3235, AA3237, AA3273, AA3307 en AA3319.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 228 kilogram per persoon. Dit is 2.53 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht UA3619
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-01-2025 | 06:55 | 07:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 9 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
20-01-2025 | 06:13 | 06:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 9 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F28. | ||||
18-01-2025 | 06:55 | 07:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 9 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E5. | ||||
17-01-2025 | 06:17 | 07:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 9 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F20. | ||||
16-01-2025 | 06:09 | 07:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 9 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F12. | ||||
15-01-2025 | 06:52 | 07:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 9 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E4. | ||||
14-01-2025 | 06:50 | 08:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 9 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E5. | ||||
13-01-2025 | 06:10 | 06:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 9 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F26. | ||||
11-01-2025 | 07:00 | 08:07 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
10-01-2025 | 06:20 | 07:27 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
09-01-2025 | 06:15 | 07:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 9 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C6. | ||||
08-01-2025 | 06:56 | 07:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 9 op Knoxville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C8. |