Vlucht DL9262
Vlucht DL9262 uitgevoerd door Delta Air Lines is gepland
DL9262 is een codeshared vlucht met WA1640 uitgevoerd door KLM Cityhopper. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Torino (Turin Airport) naar Amsterdam (Amsterdam Airport Schiphol) is 58 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Torino naar Amsterdam is hemelsbreed 818 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Delta Air Lines. Naast vlucht DL9262 vliegen er nog meer vluchten van Torino naar Amsterdam. Dit zijn onder andere vlucht DL9194, DL9195, DL9201, DL9202, DL9203, DL9206, DL9224 en DL9226.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 244 kilogram per persoon. Dit is 2.71 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht DL9262
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-01-2025 | 11:56 | 13:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. Gate 10 op Torino is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-01-2025 | 12:22 | 13:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 7 op Torino is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B24. | ||||
18-01-2025 | 13:35 | 15:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 43 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate B28. | ||||
17-01-2025 | 14:07 | 15:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 23 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate B36. | ||||
16-01-2025 | 11:57 | 13:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. Gate 10 op Torino is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B28. | ||||
15-01-2025 | 13:42 | 15:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 8 minuten vertraging. Gate 14 op Torino is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B20. | ||||
14-01-2025 | 11:51 | 13:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 14 op Torino is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-01-2025 | 12:29 | 14:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. Gate 9 op Torino is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-01-2025 | 12:07 | 13:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. Gate 7 op Torino is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B28. | ||||
11-01-2025 | 11:49 | 13:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 9 op Torino is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-01-2025 | 11:45 | 13:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate 10 op Torino is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B16. | ||||
09-01-2025 | 11:55 | 13:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. Gate 14 op Torino is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B28. | ||||
08-01-2025 | 11:40 | 13:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 10 op Torino is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-01-2025 | 11:58 | 13:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. Gate 14 op Torino is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B20. | ||||
06-01-2025 | 12:06 | 13:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. Gate 10 op Torino is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-01-2025 | 13:22 | 15:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 31 minuten vertraging. | ||||
04-01-2025 | 12:12 | 14:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. Gate 9 op Torino is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B32. | ||||
03-01-2025 | 11:51 | 13:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate 10 op Torino is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-01-2025 | 11:52 | 13:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. Gate 14 op Torino is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B24. | ||||
01-01-2025 | 11:43 | 13:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 14 op Torino is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B16. | ||||
31-12-2024 | 11:52 | 13:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. Gate 14 op Torino is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-12-2024 | 11:44 | 13:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 10 op Torino is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-12-2024 | 11:48 | 13:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate 7 op Torino is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-12-2024 | 12:27 | 14:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 48 minuten vertraging. Gate 10 op Torino is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B16. | ||||
27-12-2024 | 12:58 | 14:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 18 minuten vertraging. Gate 10 op Torino is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B24. | ||||
26-12-2024 | 11:42 | 13:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 14 op Torino is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-12-2024 | 11:45 | 13:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 14 op Torino is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B24. | ||||
24-12-2024 | 11:50 | 13:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate 18 op Torino is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-12-2024 | 11:43 | 13:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 10 op Torino is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B20. | ||||
22-12-2024 | 12:15 | 14:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. Gate 8 op Torino is gebruikt om vanaf te vertrekken. |