Vlucht IB4467 uitgevoerd door Iberia is gepland
Vlucht IB4467 heeft 1 uur en 53 minuten vertraging
IB4467 is een codeshared vlucht met AA578 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Tampa (Tampa International Airport) naar Miami (Miami International Airport) is 53 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Tampa naar Miami is hemelsbreed 330 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Iberia. Naast vlucht IB4467 vliegen er nog meer vluchten van Tampa naar Miami. Dit zijn onder andere vlucht 1I123, 1I543, 1I549, 1I573, 1I581, 1I582, 1I624 en 1I679.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 98 kilogram per persoon. Dit is 1.09 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht IB4467
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
05-05-2024 | 09:56 | 10:52 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F78 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60. | ||||
04-05-2024 | 10:06 | 10:59 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F78 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60B. | ||||
03-05-2024 | 10:07 | 11:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F79 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60B. | ||||
02-05-2024 | 10:06 | 11:04 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F79 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60. | ||||
01-05-2024 | 10:06 | 11:05 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F79 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D53. | ||||
30-04-2024 | 10:07 | 11:03 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F78 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D55. | ||||
29-04-2024 | 10:10 | 11:23 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F78 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60M. | ||||
28-04-2024 | 10:05 | 11:13 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F78 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60K. | ||||
27-04-2024 | 10:03 | 11:06 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F78 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60. | ||||
26-04-2024 | 09:59 | 10:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F78 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60. | ||||
25-04-2024 | 10:00 | 11:07 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F78 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60H. | ||||
24-04-2024 | 10:13 | 11:09 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F78 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60. | ||||
23-04-2024 | 10:00 | 10:59 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F78 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60. | ||||
22-04-2024 | 10:06 | 11:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F78 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60. | ||||
21-04-2024 | 10:23 | 11:27 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F78 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60. | ||||
20-04-2024 | 10:03 | 10:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F78 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D53. | ||||
19-04-2024 | 10:06 | 11:01 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F78 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60. | ||||
18-04-2024 | 10:00 | 10:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F78 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D55. | ||||
17-04-2024 | 09:55 | 10:53 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F78 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D55. | ||||
16-04-2024 | 10:00 | 10:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F78 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60. | ||||
15-04-2024 | 10:00 | 10:59 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F78 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60M. | ||||
13-04-2024 | 10:04 | 11:03 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate F78 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D60N. |