Vlucht LO5910 uitgevoerd door LOT - Polish Airlines is geland
Vlucht LO5910 heeft 3 uur en 36 minuten vertraging
LO5910 is een codeshared vlucht met B62672 uitgevoerd door Jetblue Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Tampa (Tampa International Airport) naar Newark (Newark Liberty International Airport) is 2 uur en 54 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Tampa naar Newark is hemelsbreed 1607 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door LOT - Polish Airlines. Naast vlucht LO5910 vliegen er nog meer vluchten van Tampa naar Newark. Dit zijn onder andere vlucht 1I738, 1I938, AC3252, AC3255, AC3256, AC3257, AC3266 en AC3267.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 478 kilogram per persoon. Dit is 5.31 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht LO5910
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-05-2024 | 16:15 | 15:01 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 36 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 32. | ||||
16-05-2024 | 12:14 | 14:57 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 30. | ||||
14-05-2024 | 14:21 | 16:49 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 48 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A10 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 30. | ||||
13-05-2024 | 18:29 | 21:12 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 uur en 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate F83 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 32. | ||||
12-05-2024 | 12:06 | 14:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A10 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 31. | ||||
11-05-2024 | 12:16 | 14:41 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 32. | ||||
09-05-2024 | 12:20 | 15:04 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A14 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 31. | ||||
07-05-2024 | 12:16 | 14:57 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 33. | ||||
06-05-2024 | 12:08 | 14:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 32. | ||||
05-05-2024 | 12:47 | 15:40 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 31. | ||||
04-05-2024 | 12:28 | 15:12 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 30. | ||||
02-05-2024 | 12:16 | 14:59 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 33. | ||||
31-03-2024 | 18:12 | 20:54 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A10 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 30. | ||||
30-03-2024 | 18:41 | 21:20 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 30. | ||||
28-03-2024 | 19:26 | 22:12 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 31. | ||||
26-03-2024 | 18:17 | 20:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 31. | ||||
24-03-2024 | 18:35 | 21:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A10 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 31. | ||||
21-03-2024 | 20:58 | 23:30 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 31 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A12 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 32. | ||||
19-03-2024 | 18:37 | 21:13 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A10 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 33. | ||||
17-03-2024 | 20:19 | 22:55 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 56 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A10 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 33. | ||||
12-03-2024 | 20:08 | 22:40 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 41 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A10 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 30. | ||||
10-03-2024 | 19:47 | 22:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A12 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 32. | ||||
05-03-2024 | 16:22 | 19:11 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 31. | ||||
14-01-2024 | 17:27 | 20:01 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 32. | ||||
11-01-2024 | 16:58 | 19:17 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 32. | ||||
09-01-2024 | 17:00 | 19:40 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
07-01-2024 | 16:57 | 19:16 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A10 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 31. | ||||
02-01-2024 | 18:14 | 21:01 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 50 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A10 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 32. | ||||
31-12-2023 | 19:23 | 21:49 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 38 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A11 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 31. | ||||
28-12-2023 | 19:16 | 21:43 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 32 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A12 op Tampa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 33. |