Vlucht NZ2870
Vlucht NZ2870 uitgevoerd door Air New Zealand is gepland
NZ2870 is een codeshared vlucht met OO5231 uitgevoerd door SkyWest Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Louisville (Louisville International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 32 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Louisville naar Chicago is hemelsbreed 461 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air New Zealand. Naast vlucht NZ2870 vliegen er nog meer vluchten van Louisville naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA3325, AA3334, AA3390, AA3415, AA3422, AA3539, AA3547 en AA3660.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 137 kilogram per persoon. Dit is 1.53 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht NZ2870
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
04-02-2025 | 20:24 | 21:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 36 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A11 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F19. | ||||
03-02-2025 | 18:02 | 18:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A11 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B24. | ||||
02-02-2025 | 18:44 | 19:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 54 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A11 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E8. | ||||
01-02-2025 | 17:40 | 18:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A11 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F22. | ||||
31-01-2025 | 18:08 | 19:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A11 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F26. | ||||
30-01-2025 | 17:40 | 18:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A11 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F25. | ||||
29-01-2025 | 18:02 | 18:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F3. | ||||
28-01-2025 | 17:40 | 19:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A11 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F11. | ||||
27-01-2025 | 17:53 | 18:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A11 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F15. | ||||
26-01-2025 | 17:47 | 18:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A11 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B23. | ||||
25-01-2025 | 17:39 | 18:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A11 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F26. | ||||
24-01-2025 | 17:41 | 18:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A11 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F3. | ||||
23-01-2025 | 17:52 | 18:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F14. | ||||
22-01-2025 | 19:32 | 20:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 38 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F9. | ||||
21-01-2025 | 18:28 | 19:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 54 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F21. | ||||
20-01-2025 | 17:40 | 18:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F16. | ||||
19-01-2025 | 20:00 | 20:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E4. | ||||
18-01-2025 | 17:41 | 18:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F24. | ||||
17-01-2025 | 17:45 | 18:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F10. | ||||
16-01-2025 | 17:39 | 18:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B23. | ||||
15-01-2025 | 18:09 | 19:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F17. | ||||
14-01-2025 | 17:40 | 18:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E4. | ||||
13-01-2025 | 17:43 | 18:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A9 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F15. | ||||
12-01-2025 | 22:22 | 22:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 uur en 32 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A14 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F3. | ||||
11-01-2025 | 18:02 | 18:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F3. | ||||
10-01-2025 | 17:50 | 18:27 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
09-01-2025 | 18:00 | 18:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F19. | ||||
08-01-2025 | 18:08 | 20:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F6. | ||||
07-01-2025 | 17:45 | 18:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E9. | ||||
06-01-2025 | 08:34 | 09:19 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie |