Vlucht WN5590 uitgevoerd door Southwest Airlines is geland
Vertrokken van Louisville
Verenigde Staten - Louisville International Airport
Vertrokken: 08:44 08:45
De geschatte vluchtduur van Louisville (Louisville International Airport) naar Chicago (Chicago Midway International Airport) is 31 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Louisville naar Chicago is hemelsbreed 437 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Southwest Airlines. Naast vlucht WN5590 vliegen er nog meer vluchten van Louisville naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I451, 1I555, 1I657, 1I670, WN1037, WN1064, WN1121 en WN1180.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 130 kilogram per persoon. Dit is 1.44 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht WN5590
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-05-2024 | 08:44 | 08:54 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B9. | ||||
19-05-2024 | 07:57 | 08:05 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B17 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B7. | ||||
18-05-2024 | 09:42 | 09:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A17. | ||||
17-05-2024 | 09:25 | 10:05 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 5 minuten vertraging. De aankomst op was op gate A19. | ||||
16-05-2024 | 08:41 | 09:12 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De aankomst op was op gate B21. | ||||
15-05-2024 | 06:54 | 07:05 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B17 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B20. | ||||
14-05-2024 | 06:55 | 07:02 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B17 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B22. | ||||
13-05-2024 | 08:38 | 08:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B17 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B3. | ||||
12-05-2024 | 08:00 | 08:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. Gate B11 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B5. | ||||
11-05-2024 | 09:41 | 09:54 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A18. | ||||
10-05-2024 | 08:44 | 08:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B7. | ||||
09-05-2024 | 08:42 | 09:05 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate B11 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A9. | ||||
08-05-2024 | 06:57 | 07:09 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B18. | ||||
07-05-2024 | 06:58 | 07:03 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A9. | ||||
06-05-2024 | 08:40 | 08:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B25. | ||||
05-05-2024 | 07:58 | 08:09 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B11 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B15. | ||||
04-05-2024 | 09:34 | 09:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A19. | ||||
03-05-2024 | 08:42 | 08:56 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B24. | ||||
02-05-2024 | 08:40 | 08:52 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A15. | ||||
01-05-2024 | 06:53 | 06:59 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B14. | ||||
30-04-2024 | 06:53 | 07:04 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B2. | ||||
29-04-2024 | 08:43 | 09:00 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B22. | ||||
28-04-2024 | 08:00 | 08:07 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A4B. | ||||
27-04-2024 | 09:40 | 09:43 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B17 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B5. | ||||
26-04-2024 | 08:40 | 08:50 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B15 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A4B. | ||||
25-04-2024 | 08:42 | 09:01 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate B11 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A16. | ||||
24-04-2024 | 06:51 | 07:03 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B17 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A4B. | ||||
23-04-2024 | 06:56 | 07:02 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B17 op Louisville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A16. | ||||
22-04-2024 | 08:45 | 09:05 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De aankomst op was op gate B22. | ||||
21-04-2024 | 07:56 | 08:02 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A4A. |