Vlucht EI7127 uitgevoerd door Aer Lingus is geland
Vertrokken van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport
Vertrokken: 07:21 07:25
EI7127 is een codeshared vlucht met AA1115 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Philadelphia is hemelsbreed 543 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Aer Lingus. De terminal waar vlucht EI7127 van vertrekt is 2. De gate is C15. Naast vlucht EI7127 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht AA1115, AA1441, AA1674, AA1903, AA2094, AA2112, AA2211 en AA2526.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 162 kilogram per persoon. Dit is 1.79 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht EI7127
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-05-2024 | 07:21 | 08:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 4. | ||||
17-05-2024 | 13:00 | 14:23 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 uur en 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C21 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B7. | ||||
16-05-2024 | 07:18 | 08:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 10. | ||||
12-05-2024 | 07:32 | 08:50 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B15. | ||||
11-05-2024 | 07:22 | 08:33 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 16. | ||||
10-05-2024 | 07:22 | 08:46 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C23 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 13. | ||||
09-05-2024 | 08:53 | 10:06 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C21 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 23. | ||||
05-05-2024 | 07:49 | 09:02 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 6. | ||||
04-05-2024 | 07:16 | 08:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C21 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C23. | ||||
02-05-2024 | 07:13 | 08:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C21 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 23. | ||||
29-04-2024 | 07:11 | 08:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 26. | ||||
28-04-2024 | 07:09 | 08:26 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 17. | ||||
27-04-2024 | 07:07 | 08:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C25 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 17. | ||||
26-04-2024 | 07:10 | 08:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C25 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
25-04-2024 | 07:09 | 08:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C25 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 9. | ||||
22-04-2024 | 07:07 | 08:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 17. | ||||
21-04-2024 | 07:18 | 08:25 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C23 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B10. | ||||
20-04-2024 | 07:26 | 08:56 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C25 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 7. | ||||
19-04-2024 | 07:12 | 08:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
18-04-2024 | 07:13 | 08:36 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C22 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 15. | ||||
15-04-2024 | 07:11 | 08:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 20. | ||||
14-04-2024 | 07:10 | 08:27 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 20. | ||||
13-04-2024 | 07:11 | 08:31 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C25 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B16. | ||||
12-04-2024 | 07:26 | 08:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C21 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 15. | ||||
11-04-2024 | 07:18 | 08:35 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 20. | ||||
08-04-2024 | 07:08 | 08:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C22 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 21. | ||||
07-04-2024 | 07:24 | 08:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C21 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 20. | ||||
06-04-2024 | 07:08 | 08:19 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C22 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 25. | ||||
05-04-2024 | 07:16 | 08:42 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C22 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 20. | ||||
04-04-2024 | 08:07 | 09:39 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 59 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C21 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 9. |