Vlucht F93351
Vlucht F93351 uitgevoerd door Frontier Airlines is gepland
De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 14 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Chicago is hemelsbreed 1039 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Frontier Airlines. De terminal waar vlucht F93351 van vertrekt is 2. De gate is D14. De terminal waar vlucht F93351 aankomt uit Chicago is 5. Naast vlucht F93351 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I141, 1I646, AA1282, AA1460, AA1850, AA1899, AA2043 en AA2376.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 309 kilogram per persoon. Dit is 3.44 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht F93351
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
17-11-2024 | 22:57 | 00:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D20 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M27. | ||||
14-11-2024 | 22:36 | 00:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
14-11-2024 | 22:36 | 23:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
14-11-2024 | 22:36 | 23:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
14-11-2024 | 22:36 | 23:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
14-11-2024 | 22:36 | 23:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
14-11-2024 | 22:36 | 23:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
14-11-2024 | 22:36 | 23:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
14-11-2024 | 22:36 | 23:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
10-11-2024 | 22:46 | 00:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D20 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
07-11-2024 | 22:42 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
07-11-2024 | 22:42 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
07-11-2024 | 22:42 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
07-11-2024 | 22:42 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
07-11-2024 | 22:42 | 00:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
07-11-2024 | 22:42 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
07-11-2024 | 22:42 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
07-11-2024 | 22:42 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
03-11-2024 | 23:04 | 00:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M27. | ||||
31-10-2024 | 22:36 | 23:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M20. | ||||
31-10-2024 | 22:36 | 23:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M20. | ||||
31-10-2024 | 22:36 | 00:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M20. | ||||
31-10-2024 | 22:36 | 23:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M20. | ||||
31-10-2024 | 22:36 | 23:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M20. | ||||
31-10-2024 | 22:36 | 23:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M20. | ||||
31-10-2024 | 22:36 | 23:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M20. | ||||
31-10-2024 | 22:36 | 23:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M20. | ||||
27-10-2024 | 23:41 | 00:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 36 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M27. | ||||
24-10-2024 | 22:52 | 00:09 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
20-10-2024 | 23:28 | 00:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M24. |