De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar New York (La Guardia Airport) is 49 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar New York is hemelsbreed 693 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. Naast vlucht AA650 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 1I668, 1I674, 9E4633, 9E4646, 9E4647, 9E4661, 9E4674 en 9E4678.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 206 kilogram per persoon. Dit is 2.29 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA650
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
05-05-2024 | 05:21 | 06:47 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 11. | ||||
03-05-2024 | 05:16 | 06:43 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 16. | ||||
02-05-2024 | 05:22 | 06:56 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 14. | ||||
01-05-2024 | 05:18 | 06:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 15. | ||||
30-04-2024 | 05:16 | 06:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate C31. | ||||
29-04-2024 | 05:22 | 06:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 30. | ||||
28-04-2024 | 05:20 | 06:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 26. | ||||
26-04-2024 | 07:42 | 09:06 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 15. | ||||
25-04-2024 | 05:18 | 06:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 22. | ||||
24-04-2024 | 05:30 | 06:46 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C22 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 11. | ||||
23-04-2024 | 05:23 | 06:53 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 12. | ||||
22-04-2024 | 05:19 | 06:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 11. | ||||
21-04-2024 | 07:14 | 08:30 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 49 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C7 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 15. | ||||
19-04-2024 | 05:20 | 06:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 12. | ||||
18-04-2024 | 05:18 | 06:47 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 20. | ||||
17-04-2024 | 05:19 | 06:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 12. | ||||
16-04-2024 | 05:20 | 06:53 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 14. | ||||
15-04-2024 | 05:28 | 07:02 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 11. | ||||
14-04-2024 | 05:21 | 06:46 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 20. | ||||
12-04-2024 | 05:20 | 06:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C23 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 12. | ||||
11-04-2024 | 05:19 | 06:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C23 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 30. | ||||
10-04-2024 | 05:31 | 06:51 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C22 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 14. | ||||
09-04-2024 | 05:17 | 06:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 30. | ||||
08-04-2024 | 05:24 | 06:57 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 11. | ||||
07-04-2024 | 05:25 | 06:47 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate C31. |