Vlucht WS8637


De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar New York (John F. Kennedy International Airport) is 49 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar New York is hemelsbreed 686 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Westjet. Naast vlucht WS8637 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 1I335, 9E4631, 9E4642, 9E4787, 9E4828, 9E4837, 9E4842 en 9E4863.

Voorgaande vluchten van vlucht WS8637

DatumVertrekAankomstStatus
30-04-202410:1511:52geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A17.
29-04-202410:1011:48geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19.
28-04-202410:0811:57geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15.
26-04-202410:1011:41geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15.
25-04-202410:1711:59geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19.
24-04-202412:0413:54geland...
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 52 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15.
23-04-202410:0511:36geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19.
21-04-202410:1011:33geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19.
19-04-202411:1713:17geland...
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D3 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12.
18-04-202410:1011:47geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B48.
17-04-202410:1812:01geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19.
16-04-202410:1111:46geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9.
15-04-202410:1011:46geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A21.
13-04-202410:1811:50geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate C3 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A21.
12-04-202410:1012:09geland...
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A17.
11-04-202410:1411:53geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9.
10-04-202410:1111:40geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19.
09-04-202410:1111:53geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate D10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A17.
Vlucht WS8637 had op 24-04-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 1 uur en 52 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 18 vluchten is 1 uur en 4 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op dinsdag, maandag, zondag, vrijdag, donderdag, woensdag en zaterdag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van WS8637 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.