Vlucht AS4785
Vlucht AS4785 uitgevoerd door Alaska Airlines is geland
Vertrokken van Pittsburgh
Verenigde Staten - Pittsburgh International Airport
Vertrokken: 18:01 18:12
AS4785 is een codeshared vlucht met MQ4189 uitgevoerd door Envoy Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Pittsburgh (Pittsburgh International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 47 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Pittsburgh naar Chicago is hemelsbreed 661 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Alaska Airlines. Naast vlucht AS4785 vliegen er nog meer vluchten van Pittsburgh naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1254, AA1271, AA1275, AA1358, AA1426, AA1740, AA1743 en AA1885.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 197 kilogram per persoon. Dit is 2.19 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AS4785
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 18:01 | 18:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B26 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L4. | ||||
22-11-2024 | 19:24 | 20:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6B. | ||||
02-11-2024 | 11:22 | 12:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
26-10-2024 | 11:18 | 11:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B36 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11A. | ||||
19-10-2024 | 12:01 | 12:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 33 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K13. | ||||
12-10-2024 | 11:29 | 12:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
28-09-2024 | 11:28 | 11:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
21-09-2024 | 11:31 | 12:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12. | ||||
14-09-2024 | 11:34 | 12:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6. | ||||
07-09-2024 | 11:39 | 12:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H12. | ||||
01-09-2024 | 11:41 | 12:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B32 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
05-08-2024 | 15:24 | 15:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 uur vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B32 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6. | ||||
04-08-2024 | 11:24 | 12:01 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
03-08-2024 | 15:02 | 15:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 28 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B36 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
02-08-2024 | 12:09 | 12:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 45 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B32 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6. | ||||
01-08-2024 | 11:17 | 11:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B28 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
31-07-2024 | 11:46 | 12:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B32 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G4. | ||||
30-07-2024 | 11:23 | 11:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6. | ||||
29-07-2024 | 11:29 | 12:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
28-07-2024 | 12:10 | 13:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
27-07-2024 | 11:29 | 11:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
26-07-2024 | 11:19 | 11:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B36 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10. | ||||
25-07-2024 | 12:04 | 12:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B32 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12. | ||||
24-07-2024 | 11:24 | 12:01 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
23-07-2024 | 11:22 | 11:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11A. | ||||
22-07-2024 | 11:21 | 11:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
21-07-2024 | 11:18 | 11:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H14. | ||||
20-07-2024 | 11:33 | 11:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K12. | ||||
19-07-2024 | 11:24 | 12:01 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
18-07-2024 | 11:17 | 11:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. |