Vlucht G36058

Vlucht G36058 uitgevoerd door GOL Linhas Aereas Inteligentes is onderweg
Vertrokken van Philadelphia
Verenigde Staten - Philadelphia International Airport
Vertrokken: 13:45 13:43
De vlucht heeft inmiddels 35% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 56 minuten arriveert op de luchthaven in Miami. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht G36058 heeft 2 minuten vertraging.
G36058 is een codeshared vlucht met AA1650 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Philadelphia (Philadelphia International Airport) naar Miami (Miami International Airport) is 2 uur en 56 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Philadelphia naar Miami is hemelsbreed 1634 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door GOL Linhas Aereas Inteligentes. De terminal waar vlucht G36058 van vertrekt is B. De gate is B9. Naast vlucht G36058 vliegen er nog meer vluchten van Philadelphia naar Miami. Dit zijn onder andere vlucht 1I154, 1I205, 1I237, 1I243, 1I460, 1I534, 1I538 en 1I572.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 486 kilogram per persoon. Dit is 5.4 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht G36058
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-02-2025 | 13:40 | 16:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D38. | ||||
17-02-2025 | 13:40 | 16:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 10 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D39. | ||||
16-02-2025 | 13:43 | 16:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C28 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D4. | ||||
15-02-2025 | 14:40 | 17:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C27 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D41. | ||||
14-02-2025 | 13:42 | 16:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C28 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D16. | ||||
13-02-2025 | 13:41 | 16:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C24 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D1. | ||||
12-02-2025 | 14:13 | 16:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate B10 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D16. | ||||
11-02-2025 | 13:23 | 16:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 10 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D20. | ||||
10-02-2025 | 13:26 | 16:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D10. | ||||
09-02-2025 | 13:19 | 15:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 7 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E8. | ||||
08-02-2025 | 13:25 | 16:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate B2 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D8. | ||||
07-02-2025 | 13:39 | 16:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B7 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E4. | ||||
06-02-2025 | 13:26 | 16:28 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
05-02-2025 | 13:22 | 16:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C24 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D10. | ||||
04-02-2025 | 13:23 | 16:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 7 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D1. | ||||
03-02-2025 | 13:18 | 16:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D42. | ||||
02-02-2025 | 13:22 | 16:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 7 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D11. | ||||
01-02-2025 | 13:26 | 16:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate B5 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D43. | ||||
31-01-2025 | 13:22 | 16:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D34. | ||||
30-01-2025 | 13:26 | 15:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate B7 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D16. | ||||
29-01-2025 | 13:20 | 16:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate B8 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D22. | ||||
28-01-2025 | 13:18 | 15:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B7 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E8. | ||||
27-01-2025 | 13:43 | 16:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate B9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D2. | ||||
26-01-2025 | 17:32 | 20:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 53 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C24 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D42. | ||||
25-01-2025 | 13:24 | 16:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D4. | ||||
24-01-2025 | 13:40 | 16:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate B10 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D2. | ||||
23-01-2025 | 13:23 | 16:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate B5 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D49. | ||||
22-01-2025 | 13:23 | 16:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate B11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D16. | ||||
21-01-2025 | 13:29 | 16:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B6 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E8. | ||||
20-01-2025 | 14:14 | 17:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 51 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B5 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E11. |