Vlucht FR1006 uitgevoerd door Ryanair is gepland
De geschatte vluchtduur van Bucharest (Henri Coanda International Airport) naar Londen (London Stansted Airport) is 2 uur en 27 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Bucharest naar Londen is hemelsbreed 2066 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Ryanair. Naast vlucht FR1006 vliegen er nog meer vluchten van Bucharest naar Londen. Dit zijn onder andere vlucht FR1008, FR2857, FR3021, FR3847, FR7626, FR8305, FR8592 en LW1008.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 615 kilogram per persoon. Dit is 6.83 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht FR1006
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
05-05-2024 | 13:25 | 14:38 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate 38. | ||||
04-05-2024 | 06:06 | 07:01 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 5. | ||||
03-05-2024 | 13:42 | 14:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate 34. | ||||
01-05-2024 | 12:35 | 13:43 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate 37. | ||||
30-04-2024 | 12:06 | 12:57 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 5. | ||||
29-04-2024 | 12:53 | 14:02 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate 37. | ||||
28-04-2024 | 13:24 | 14:42 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate 37. | ||||
27-04-2024 | 05:40 | 06:57 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate 34. | ||||
26-04-2024 | 14:07 | 15:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 5. | ||||
24-04-2024 | 12:20 | 13:33 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate 38. | ||||
23-04-2024 | 12:04 | 13:03 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate 34. | ||||
22-04-2024 | 12:32 | 13:43 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate 38. | ||||
21-04-2024 | 13:15 | 14:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate 38. | ||||
20-04-2024 | 05:41 | 06:56 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate 38. | ||||
19-04-2024 | 13:40 | 14:57 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate 37. | ||||
17-04-2024 | 12:04 | 13:26 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate 37. | ||||
16-04-2024 | 12:08 | 13:24 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate 38. | ||||
15-04-2024 | 12:36 | 13:56 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate 7. | ||||
14-04-2024 | 13:15 | 14:44 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate 37. | ||||
13-04-2024 | 05:40 | 07:07 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate 38. | ||||
12-04-2024 | 13:44 | 15:08 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate 37. | ||||
10-04-2024 | 12:08 | 13:17 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate 34. | ||||
09-04-2024 | 11:52 | 13:11 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate 34. | ||||
08-04-2024 | 12:24 | 13:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate 38. | ||||
07-04-2024 | 13:13 | 14:29 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate 38. | ||||
06-04-2024 | 05:45 | 07:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate 38. | ||||
05-04-2024 | 13:31 | 15:08 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate 37. | ||||
03-04-2024 | 11:56 | 13:20 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate 38. | ||||
02-04-2024 | 11:58 | 13:09 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate 37. | ||||
01-04-2024 | 12:50 | 14:02 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate 38. |