Vlucht NZ2617
Vlucht NZ2617 uitgevoerd door Air New Zealand is geland
Vertrokken van Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport
Vertrokken: 14:26 12:45
Vlucht NZ2617 heeft 2 uur en 2 minuten vertraging.
NZ2617 is een codeshared vlucht met UA2004 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Miami (Miami International Airport) is 2 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Miami is hemelsbreed 1930 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air New Zealand. De terminal waar vlucht NZ2617 van vertrekt is 1. De gate is C9. Naast vlucht NZ2617 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Miami. Dit zijn onder andere vlucht 1I761, 1I918, 5Y512, 5Y6161, 5Y654, 5Y8027, 5Y9010 en 5Y906.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 574 kilogram per persoon. Dit is 6.38 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht NZ2617
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 14:26 | 18:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H14. | ||||
18-11-2024 | 12:38 | 16:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H15. | ||||
17-11-2024 | 07:17 | 11:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C1 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H10. | ||||
16-11-2024 | 07:06 | 11:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C21 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H15. | ||||
15-11-2024 | 07:07 | 11:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H12. | ||||
14-11-2024 | 07:03 | 10:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H15. | ||||
13-11-2024 | 07:00 | 11:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H12. | ||||
12-11-2024 | 07:04 | 11:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H17. | ||||
11-11-2024 | 06:58 | 10:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H15. | ||||
10-11-2024 | 07:07 | 11:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H10. | ||||
09-11-2024 | 07:01 | 10:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate E14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H14. | ||||
08-11-2024 | 07:03 | 11:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C26 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H17. | ||||
07-11-2024 | 07:05 | 11:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H15. | ||||
06-11-2024 | 07:04 | 11:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H17. | ||||
05-11-2024 | 07:05 | 11:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H17. | ||||
04-11-2024 | 07:04 | 11:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate E14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H10. | ||||
03-11-2024 | 06:59 | 11:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C24 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H12. | ||||
02-11-2024 | 07:05 | 11:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H12. | ||||
01-11-2024 | 07:18 | 11:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H15. | ||||
31-10-2024 | 07:06 | 11:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H17. | ||||
30-10-2024 | 07:02 | 11:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate E10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H12. | ||||
29-10-2024 | 07:59 | 11:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C28 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H12. | ||||
28-10-2024 | 07:03 | 11:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C27 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H14. | ||||
27-10-2024 | 07:32 | 11:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B11 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H14. | ||||
26-10-2024 | 07:04 | 11:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H12. | ||||
25-10-2024 | 07:06 | 11:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C27 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H14. | ||||
24-10-2024 | 07:11 | 10:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H14. | ||||
23-10-2024 | 07:03 | 11:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C1 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H15. | ||||
22-10-2024 | 07:06 | 10:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate E16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H15. | ||||
21-10-2024 | 07:05 | 10:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H15. |