Vlucht G36208

Vlucht G36208 uitgevoerd door GOL Linhas Aereas Inteligentes is geland
Vertrokken van Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport
Vertrokken: 10:03 10:07
G36208 is een codeshared vlucht met AA3056 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Miami (Miami International Airport) is 2 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Miami is hemelsbreed 1930 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door GOL Linhas Aereas Inteligentes. De terminal waar vlucht G36208 van vertrekt is 3. De gate is K6. Naast vlucht G36208 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Miami. Dit zijn onder andere vlucht 1I761, 1I918, 5Y512, 5Y6161, 5Y654, 5Y8027, 5Y9010 en 5Y906.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 574 kilogram per persoon. Dit is 6.38 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht G36208
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
19-02-2025 | 10:03 | 14:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D49. | ||||
18-02-2025 | 10:08 | 14:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D44. | ||||
17-02-2025 | 10:05 | 14:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D9. | ||||
16-02-2025 | 13:31 | 18:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 47 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D51. | ||||
15-02-2025 | 10:10 | 14:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D41. | ||||
14-02-2025 | 10:31 | 14:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D6. | ||||
13-02-2025 | 10:05 | 14:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D51. | ||||
12-02-2025 | 10:06 | 14:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D38. | ||||
11-02-2025 | 10:04 | 14:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D44. | ||||
10-02-2025 | 10:08 | 14:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D38. | ||||
09-02-2025 | 10:10 | 14:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D40. | ||||
08-02-2025 | 10:08 | 13:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D1. | ||||
07-02-2025 | 10:08 | 13:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D45. | ||||
06-02-2025 | 10:10 | 13:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D49. | ||||
05-02-2025 | 10:02 | 14:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H11B op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D44. | ||||
04-02-2025 | 10:29 | 14:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D49. | ||||
03-02-2025 | 10:04 | 13:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D40. | ||||
02-02-2025 | 12:51 | 16:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D15. | ||||
01-02-2025 | 12:10 | 16:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H11A op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D7. | ||||
31-01-2025 | 10:12 | 14:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D45. | ||||
30-01-2025 | 10:10 | 14:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D47. | ||||
29-01-2025 | 10:05 | 14:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D46. | ||||
28-01-2025 | 10:03 | 13:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D16. | ||||
27-01-2025 | 10:08 | 13:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H11A op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D26. | ||||
26-01-2025 | 10:07 | 14:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H11B op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D38. | ||||
25-01-2025 | 10:12 | 14:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D38. | ||||
24-01-2025 | 10:10 | 14:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D21. | ||||
23-01-2025 | 10:06 | 14:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H11B op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E9. | ||||
22-01-2025 | 10:10 | 15:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D44. | ||||
21-01-2025 | 11:13 | 15:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H11A op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D39. |