Vlucht EI7522
Vlucht EI7522 uitgevoerd door Aer Lingus is geland
Vertrokken van Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport
Vertrokken: 15:04 15:00
Vlucht EI7522 heeft 1 uur en 30 minuten vertraging.
EI7522 is een codeshared vlucht met AA818 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Miami (Miami International Airport) is 2 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Miami is hemelsbreed 1930 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Aer Lingus. De terminal waar vlucht EI7522 van vertrekt is 3. De gate is H11A. Naast vlucht EI7522 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Miami. Dit zijn onder andere vlucht 1I761, 1I918, 5Y512, 5Y6161, 5Y654, 5Y8027, 5Y9010 en 5Y906.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 574 kilogram per persoon. Dit is 6.38 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht EI7522
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 15:04 | 19:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H11A op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D15. | ||||
20-11-2024 | 15:02 | 19:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D40. | ||||
19-11-2024 | 14:59 | 19:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D42. | ||||
18-11-2024 | 15:17 | 19:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E6. | ||||
17-11-2024 | 15:04 | 18:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D10. | ||||
15-11-2024 | 15:00 | 18:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D25. | ||||
14-11-2024 | 15:15 | 19:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D49. | ||||
13-11-2024 | 14:59 | 18:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D51. | ||||
12-11-2024 | 14:54 | 18:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H11B op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D44. | ||||
11-11-2024 | 14:56 | 18:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E6. | ||||
10-11-2024 | 14:57 | 19:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D42. | ||||
08-11-2024 | 14:48 | 19:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D50. | ||||
07-11-2024 | 15:18 | 19:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D44. | ||||
06-11-2024 | 15:00 | 19:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D39. | ||||
05-11-2024 | 14:56 | 19:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H11B op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D40. | ||||
03-11-2024 | 06:39 | 10:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K13 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D36. | ||||
02-11-2024 | 06:37 | 11:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D37. | ||||
01-11-2024 | 06:49 | 11:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D37. | ||||
30-10-2024 | 06:35 | 10:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D38. | ||||
29-10-2024 | 06:36 | 10:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D30. | ||||
28-10-2024 | 06:08 | 10:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D42. | ||||
27-10-2024 | 06:39 | 10:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D39. | ||||
26-10-2024 | 18:26 | 22:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D21. | ||||
25-10-2024 | 06:38 | 10:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D10. | ||||
23-10-2024 | 06:38 | 10:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D49. | ||||
22-10-2024 | 06:41 | 10:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D28. | ||||
21-10-2024 | 06:13 | 09:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D47. | ||||
20-10-2024 | 06:34 | 10:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D38. | ||||
19-10-2024 | 06:37 | 10:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K1 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D40. | ||||
18-10-2024 | 06:39 | 10:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D39. |