Vlucht EI7106
Vlucht EI7106 uitgevoerd door Aer Lingus is onderweg
Vertrokken van Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport
Vertrokken: 18:06 16:52
De vlucht heeft inmiddels 43% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 48 minuten arriveert op de luchthaven in Miami. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht EI7106 heeft 1 uur en 22 minuten vertraging.
EI7106 is een codeshared vlucht met AA1813 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Miami (Miami International Airport) is 2 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Miami is hemelsbreed 1930 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Aer Lingus. De terminal waar vlucht EI7106 van vertrekt is 3. De gate is H5. Naast vlucht EI7106 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Miami. Dit zijn onder andere vlucht 1I761, 1I918, 5Y512, 5Y6161, 5Y654, 5Y8027, 5Y9010 en 5Y906.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 574 kilogram per persoon. Dit is 6.38 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht EI7106
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-11-2024 | 20:01 | 23:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D41. | ||||
16-11-2024 | 16:41 | 20:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D17. | ||||
14-11-2024 | 16:53 | 20:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D12. | ||||
11-11-2024 | 16:45 | 20:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D40. | ||||
09-11-2024 | 16:51 | 20:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D48. | ||||
07-11-2024 | 16:44 | 20:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D43. | ||||
26-10-2024 | 15:52 | 19:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K13 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D44. | ||||
21-10-2024 | 07:14 | 11:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K19 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D49. | ||||
14-10-2024 | 07:01 | 11:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D38. | ||||
07-10-2024 | 06:56 | 10:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D17. | ||||
06-10-2024 | 17:27 | 21:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D31. | ||||
05-10-2024 | 17:24 | 21:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate G6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E5. | ||||
04-10-2024 | 17:24 | 21:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate G4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D50. | ||||
03-10-2024 | 17:28 | 21:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D36. | ||||
02-10-2024 | 17:27 | 21:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate G4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D49. | ||||
01-10-2024 | 17:42 | 21:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D12. | ||||
30-09-2024 | 17:24 | 21:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D9. | ||||
29-09-2024 | 17:30 | 21:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D50. | ||||
28-09-2024 | 17:25 | 21:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D45. | ||||
27-09-2024 | 17:37 | 21:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D42. | ||||
26-09-2024 | 19:05 | 23:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 53 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H11B op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D47. | ||||
25-09-2024 | 17:34 | 21:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D49. | ||||
24-09-2024 | 17:22 | 21:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D42. | ||||
23-09-2024 | 17:37 | 21:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate L11 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D21. | ||||
22-09-2024 | 18:03 | 22:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 48 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E6. | ||||
21-09-2024 | 17:24 | 21:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D51. | ||||
20-09-2024 | 17:21 | 21:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H11B op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D37. | ||||
19-09-2024 | 17:30 | 21:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D40. | ||||
18-09-2024 | 17:34 | 21:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D1. | ||||
17-09-2024 | 17:25 | 21:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K1 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D44. |