Vlucht AC3378

Vlucht AC3378 uitgevoerd door Air Canada is geland
Vertrokken van Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport
Vertrokken: 10:30 10:35
AC3378 is een codeshared vlucht met UA1857 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Miami (Miami International Airport) is 2 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Miami is hemelsbreed 1930 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Canada. De terminal waar vlucht AC3378 van vertrekt is 1. De gate is C23. Naast vlucht AC3378 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Miami. Dit zijn onder andere vlucht 1I761, 1I918, 5Y512, 5Y6161, 5Y654, 5Y8027, 5Y9010 en 5Y906.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 574 kilogram per persoon. Dit is 6.38 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AC3378
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-02-2025 | 10:34 | 14:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H17. | ||||
17-02-2025 | 10:59 | 15:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H15. | ||||
16-02-2025 | 13:11 | 17:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 29 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate G12. | ||||
15-02-2025 | 10:36 | 14:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate E11 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H15. | ||||
14-02-2025 | 10:32 | 14:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B11 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H14. | ||||
13-02-2025 | 10:41 | 15:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H17. | ||||
12-02-2025 | 10:41 | 15:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H14. | ||||
11-02-2025 | 10:28 | 14:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H14. | ||||
10-02-2025 | 10:33 | 14:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H15. | ||||
09-02-2025 | 10:30 | 14:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H14. | ||||
08-02-2025 | 10:39 | 14:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C11 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H14. | ||||
07-02-2025 | 10:35 | 14:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H14. | ||||
06-02-2025 | 10:31 | 14:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H14. | ||||
05-02-2025 | 10:22 | 14:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H17. | ||||
04-02-2025 | 10:27 | 14:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H15. | ||||
03-02-2025 | 10:28 | 14:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H17. | ||||
02-02-2025 | 10:35 | 14:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H17. | ||||
01-02-2025 | 10:27 | 14:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H17. | ||||
31-01-2025 | 10:30 | 15:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B7 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H14. | ||||
30-01-2025 | 10:36 | 14:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H14. | ||||
29-01-2025 | 10:26 | 14:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B11 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H14. | ||||
28-01-2025 | 10:35 | 14:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C23 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H14. | ||||
27-01-2025 | 10:31 | 14:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H17. | ||||
26-01-2025 | 10:24 | 14:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H14. | ||||
25-01-2025 | 10:34 | 14:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B11 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H14. | ||||
24-01-2025 | 10:31 | 14:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H14. | ||||
23-01-2025 | 10:31 | 14:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H17. | ||||
22-01-2025 | 10:33 | 15:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 59 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H17. | ||||
21-01-2025 | 10:31 | 14:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H15. | ||||
20-01-2025 | 10:33 | 14:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate E8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate H17. |