Vlucht AA1411
![](https://vluchttijden.nl/wp-content/uploads/airlines/AA@2x.png)
Vlucht AA1411 uitgevoerd door American Airlines is geland
Vertrokken van Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport
Vertrokken: 07:07 07:01
Vlucht AA1411 heeft 31 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Miami (Miami International Airport) is 2 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Miami is hemelsbreed 1930 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. De terminal waar vlucht AA1411 van vertrekt is 3. De gate is K16. Naast vlucht AA1411 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Miami. Dit zijn onder andere vlucht 1I761, 1I918, 5Y512, 5Y6161, 5Y654, 5Y8027, 5Y9010 en 5Y906.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 574 kilogram per persoon. Dit is 6.38 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA1411
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
19-02-2025 | 07:07 | 11:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D40. | ||||
18-02-2025 | 09:11 | 13:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. De aankomst op was op gate E9. | ||||
17-02-2025 | 06:57 | 11:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D44. | ||||
16-02-2025 | 07:07 | 11:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K13 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D3. | ||||
15-02-2025 | 06:54 | 11:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D2. | ||||
14-02-2025 | 07:02 | 11:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D17. | ||||
13-02-2025 | 07:00 | 11:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H11A op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D31. | ||||
12-02-2025 | 07:04 | 11:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D46. | ||||
11-02-2025 | 07:00 | 11:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D44. | ||||
10-02-2025 | 07:02 | 10:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H11B op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D40. | ||||
09-02-2025 | 07:01 | 11:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D39. | ||||
08-02-2025 | 06:56 | 11:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D17. | ||||
07-02-2025 | 07:03 | 10:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E6. | ||||
06-02-2025 | 07:00 | 10:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D4. | ||||
05-02-2025 | 07:01 | 11:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D31. | ||||
04-02-2025 | 07:02 | 10:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D38. | ||||
03-02-2025 | 06:59 | 10:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D47. | ||||
02-02-2025 | 06:59 | 10:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D44. | ||||
01-02-2025 | 06:56 | 11:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H11B op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D9. | ||||
31-01-2025 | 07:02 | 11:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D49. | ||||
30-01-2025 | 07:02 | 10:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D40. | ||||
29-01-2025 | 07:03 | 10:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D48. | ||||
28-01-2025 | 06:58 | 10:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D47. | ||||
27-01-2025 | 06:54 | 10:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D47. | ||||
26-01-2025 | 07:00 | 11:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D23. | ||||
25-01-2025 | 06:58 | 10:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D47. | ||||
24-01-2025 | 07:01 | 12:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate K9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D5. | ||||
23-01-2025 | 06:58 | 11:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 36 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D46. | ||||
22-01-2025 | 07:03 | 11:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D34. | ||||
21-01-2025 | 07:54 | 11:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate H18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D36. |