Vlucht KL6243
Vlucht KL6243 uitgevoerd door KLM Royal Dutch Airlines is geland
Vertrokken van Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport
Vertrokken: 13:57 13:50
Vlucht KL6243 heeft 1 uur vertraging.
KL6243 is een codeshared vlucht met OO4095 uitgevoerd door SkyWest Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar New York (John F. Kennedy International Airport) is 1 uur en 24 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar New York is hemelsbreed 1187 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door KLM. De terminal waar vlucht KL6243 van vertrekt is 5. De gate is M2. Naast vlucht KL6243 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 5Y523, 5Y524, 5Y551, 5Y551A, 5Y7159, 5Y8472, 5Y8786 en 5Y9509.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 353 kilogram per persoon. Dit is 3.93 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht KL6243
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 13:57 | 17:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
19-11-2024 | 13:49 | 16:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. | ||||
14-11-2024 | 13:43 | 17:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. | ||||
12-11-2024 | 13:55 | 17:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A21. | ||||
07-11-2024 | 13:59 | 17:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A17. | ||||
05-11-2024 | 14:00 | 17:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10. | ||||
31-10-2024 | 13:58 | 17:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A16. | ||||
29-10-2024 | 13:55 | 17:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A17. |