Vlucht KE7350
Vlucht KE7350 uitgevoerd door Korean Air is gepland
Vlucht KE7350 heeft 1 uur en 44 minuten vertraging.
KE7350 is een codeshared vlucht met YX5788 uitgevoerd door Republic Airline. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar New York (John F. Kennedy International Airport) is 1 uur en 24 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar New York is hemelsbreed 1187 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Korean Air. De terminal waar vlucht KE7350 van vertrekt is 5. De gate is M4. Naast vlucht KE7350 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 5Y523, 5Y524, 5Y551, 5Y551A, 5Y7159, 5Y8472, 5Y8786 en 5Y9509.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 353 kilogram per persoon. Dit is 3.93 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht KE7350
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 18:37 | 22:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 47 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9. | ||||
19-11-2024 | 18:06 | 21:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A11. | ||||
18-11-2024 | 18:04 | 21:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9. | ||||
17-11-2024 | 18:09 | 21:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A21. | ||||
16-11-2024 | 18:03 | 21:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. | ||||
15-11-2024 | 18:00 | 21:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A11. | ||||
14-11-2024 | 18:05 | 21:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19. | ||||
13-11-2024 | 18:04 | 21:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
12-11-2024 | 18:05 | 21:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
11-11-2024 | 18:21 | 21:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A16. | ||||
10-11-2024 | 18:23 | 21:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A14. | ||||
09-11-2024 | 19:09 | 22:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A11. | ||||
08-11-2024 | 18:27 | 21:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9. | ||||
07-11-2024 | 18:26 | 21:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B55. | ||||
06-11-2024 | 18:23 | 22:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9. | ||||
05-11-2024 | 18:24 | 21:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A21. | ||||
04-11-2024 | 18:29 | 21:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
03-11-2024 | 18:21 | 21:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A17. | ||||
02-11-2024 | 18:23 | 21:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19. | ||||
01-11-2024 | 18:19 | 21:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B53. | ||||
31-10-2024 | 18:25 | 21:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A14. | ||||
30-10-2024 | 18:36 | 21:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B27. | ||||
29-10-2024 | 18:17 | 21:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19. | ||||
28-10-2024 | 18:23 | 21:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
27-10-2024 | 18:20 | 21:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A14. | ||||
26-10-2024 | 18:28 | 21:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A17. | ||||
25-10-2024 | 18:29 | 22:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10. | ||||
24-10-2024 | 18:30 | 21:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10. | ||||
23-10-2024 | 18:24 | 21:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. | ||||
22-10-2024 | 18:26 | 21:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. |