Vlucht DL5788
Vlucht DL5788 uitgevoerd door Delta Air Lines is onderweg
Vertrokken van Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport
Vertrokken: 19:13 18:10
De vlucht heeft inmiddels 42% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 29 minuten arriveert op de luchthaven in New York. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht DL5788 heeft 40 minuten vertraging.
DL5788 is een codeshared vlucht met YX5788 uitgevoerd door Republic Airline. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar New York (John F. Kennedy International Airport) is 1 uur en 24 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar New York is hemelsbreed 1187 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Delta Air Lines. De terminal waar vlucht DL5788 van vertrekt is 5. De gate is M4. Naast vlucht DL5788 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 5Y523, 5Y524, 5Y551, 5Y551A, 5Y7159, 5Y8472, 5Y8786 en 5Y9509.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 353 kilogram per persoon. Dit is 3.93 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht DL5788
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 18:37 | 22:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 47 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9. | ||||
19-11-2024 | 18:06 | 21:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A11. | ||||
18-11-2024 | 18:04 | 21:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9. | ||||
17-11-2024 | 18:09 | 21:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A21. | ||||
16-11-2024 | 18:03 | 21:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. | ||||
15-11-2024 | 18:00 | 21:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A11. | ||||
14-11-2024 | 18:05 | 21:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19. | ||||
13-11-2024 | 18:04 | 21:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
12-11-2024 | 18:05 | 21:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
11-11-2024 | 18:21 | 21:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A16. | ||||
10-11-2024 | 18:23 | 21:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A14. | ||||
09-11-2024 | 19:09 | 22:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A11. | ||||
08-11-2024 | 18:27 | 21:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9. | ||||
07-11-2024 | 18:26 | 21:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B55. | ||||
06-11-2024 | 18:23 | 22:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A9. | ||||
05-11-2024 | 18:24 | 21:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A21. | ||||
04-11-2024 | 18:29 | 21:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
03-11-2024 | 18:21 | 21:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A17. | ||||
02-11-2024 | 18:23 | 21:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19. | ||||
01-11-2024 | 18:19 | 21:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B53. | ||||
31-10-2024 | 18:25 | 21:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A14. | ||||
30-10-2024 | 18:36 | 21:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate B27. | ||||
29-10-2024 | 18:17 | 21:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A19. | ||||
28-10-2024 | 18:23 | 21:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A12. | ||||
27-10-2024 | 18:20 | 21:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A14. | ||||
26-10-2024 | 18:28 | 21:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A17. | ||||
25-10-2024 | 18:29 | 22:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10. | ||||
24-10-2024 | 18:30 | 21:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A10. | ||||
23-10-2024 | 18:24 | 21:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. | ||||
22-10-2024 | 18:26 | 21:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 4. Gate M3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate A15. |