Vlucht EI7493
Vlucht EI7493 uitgevoerd door Aer Lingus is geland
Vlucht EI7493 heeft 50 minuten vertraging.
EI7493 is een codeshared vlucht met MQ3839 uitgevoerd door Envoy Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Oklahoma City (Will Rogers World Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 19 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Oklahoma City naar Chicago is hemelsbreed 1114 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Aer Lingus. Naast vlucht EI7493 vliegen er nog meer vluchten van Oklahoma City naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA3010, AA3058, AA3098, AA3100, AA3173, AA3252, AA3313 en AA3316.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 332 kilogram per persoon. Dit is 3.68 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht EI7493
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
04-02-2025 | 18:35 | 20:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 50 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L20. | ||||
03-02-2025 | 17:36 | 19:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L9. | ||||
02-02-2025 | 17:36 | 19:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6A. | ||||
01-02-2025 | 17:37 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L21. | ||||
31-01-2025 | 17:44 | 19:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 4 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6B. | ||||
30-01-2025 | 17:47 | 19:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 4 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6A. | ||||
29-01-2025 | 17:45 | 19:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H4. | ||||
27-01-2025 | 17:34 | 19:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 4 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L11. | ||||
26-01-2025 | 17:38 | 19:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G4. | ||||
25-01-2025 | 17:35 | 19:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 4 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L20. | ||||
24-01-2025 | 17:37 | 19:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G6. | ||||
23-01-2025 | 17:42 | 19:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L23. | ||||
22-01-2025 | 17:41 | 19:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G17. | ||||
21-01-2025 | 18:02 | 20:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 57 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 4 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G17. | ||||
20-01-2025 | 18:14 | 20:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G6. | ||||
19-01-2025 | 17:35 | 20:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
17-01-2025 | 17:42 | 20:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L3. | ||||
16-01-2025 | 17:43 | 20:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 4 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H3A. | ||||
15-01-2025 | 17:34 | 19:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L3. | ||||
14-01-2025 | 17:42 | 19:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
13-01-2025 | 17:35 | 19:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6A. | ||||
12-01-2025 | 18:03 | 19:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G4. | ||||
11-01-2025 | 17:42 | 19:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 8 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6B. | ||||
10-01-2025 | 21:46 | 23:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 4 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G8. | ||||
09-01-2025 | 17:44 | 19:49 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
08-01-2025 | 17:45 | 19:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 4 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
07-01-2025 | 17:45 | 19:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6A. | ||||
06-01-2025 | 14:18 | 16:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 4 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G12. | ||||
05-01-2025 | 13:40 | 16:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 46 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 6 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G12. | ||||
03-01-2025 | 14:10 | 16:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 1 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G16. |