De geschatte vluchtduur van Oklahoma City (Will Rogers World Airport) naar Miami (Miami International Airport) is 2 uur en 20 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Oklahoma City naar Miami is hemelsbreed 1966 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. Naast vlucht QR2219 vliegen er nog meer vluchten van Oklahoma City naar Miami. Dit zijn onder andere vlucht 1I306, 1I314, 1I934, AA2759, AA2866, AA3679, MQ3679 en QR2299.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 585 kilogram per persoon. Dit is 6.5 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR2219
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
05-05-2024 | 05:52 | 09:51 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 6 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E6. | ||||
04-05-2024 | 05:57 | 09:53 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 6 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D41. | ||||
03-05-2024 | 11:58 | 15:54 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 uur en 55 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 8 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D42. | ||||
02-05-2024 | 05:58 | 10:03 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 2 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D5. | ||||
01-05-2024 | 05:56 | 09:47 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 2 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D3. | ||||
30-04-2024 | 05:55 | 09:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 2 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D22. | ||||
29-04-2024 | 05:57 | 10:03 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 2 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D48. | ||||
28-04-2024 | 05:53 | 10:05 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 6 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E11. | ||||
27-04-2024 | 05:57 | 09:46 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 2 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D10. | ||||
26-04-2024 | 06:22 | 10:47 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 48 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 2 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D47. | ||||
25-04-2024 | 05:58 | 09:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 2 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D5. | ||||
24-04-2024 | 06:25 | 10:05 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 2 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D45. | ||||
23-04-2024 | 05:55 | 09:39 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 2 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E9. | ||||
22-04-2024 | 07:10 | 10:47 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 48 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 2 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D9. | ||||
21-04-2024 | 05:59 | 09:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate 6 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate E2. | ||||
20-04-2024 | 09:10 | 12:58 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 59 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 6 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D24. | ||||
19-04-2024 | 05:55 | 09:39 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 2 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D31. | ||||
18-04-2024 | 05:54 | 09:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 2 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D8. | ||||
17-04-2024 | 05:54 | 09:43 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 2 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D8. | ||||
16-04-2024 | 05:54 | 09:39 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 2 op Oklahoma City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D34. |