Vlucht NH6450
Vlucht NH6450 uitgevoerd door All Nippon Airways is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 55% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 5 uur en 25 minuten arriveert op de luchthaven in Houston. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
NH6450 is een codeshared vlucht met UA6 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Tokyo / Narita (Narita International Airport) naar Houston (George Bush Intercontinental Airport) is 13 uur en 42 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Tokyo / Narita naar Houston is hemelsbreed 10669 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door All Nippon Airways. De terminal waar vlucht NH6450 van vertrekt is 1S. De gate is 37. Naast vlucht NH6450 vliegen er nog meer vluchten van Tokyo / Narita naar Houston. Dit zijn vlucht NH124, NH174, NH9654, UA3010, UA6, UA7931 en UA7963.
Vliegschaamte?
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 3175 kilogram per persoon. Dit is 35.28 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht NH6450
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 17:35 | 14:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 36 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4. | ||||
21-11-2024 | 17:38 | 14:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 33 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4. | ||||
20-11-2024 | 17:30 | 14:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 33 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5. | ||||
19-11-2024 | 17:46 | 14:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 33 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5. | ||||
18-11-2024 | 17:35 | 14:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 33 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5. | ||||
17-11-2024 | 18:40 | 15:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 51 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 33 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5. | ||||
16-11-2024 | 17:57 | 14:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 33 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4. | ||||
15-11-2024 | 19:20 | 15:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 34 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4. | ||||
14-11-2024 | 17:33 | 14:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 33 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4. | ||||
13-11-2024 | 17:38 | 14:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 33 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4. | ||||
12-11-2024 | 17:44 | 14:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 37 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 20. | ||||
11-11-2024 | 18:28 | 15:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 33 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5. | ||||
08-11-2024 | 17:37 | 14:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 33 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5. | ||||
07-11-2024 | 17:57 | 14:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 36 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4. | ||||
06-11-2024 | 17:43 | 14:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 34 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4. | ||||
05-11-2024 | 17:46 | 14:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 33 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5. | ||||
04-11-2024 | 17:38 | 14:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 33 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5. | ||||
03-11-2024 | 17:41 | 14:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 33 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4. | ||||
02-11-2024 | 17:44 | 15:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 33 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7. | ||||
01-11-2024 | 17:38 | 15:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 37 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7. | ||||
31-10-2024 | 17:40 | 14:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 33 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5. | ||||
30-10-2024 | 20:04 | 17:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 33 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 20. | ||||
29-10-2024 | 17:45 | 15:35 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
28-10-2024 | 18:58 | 16:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 33 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5. | ||||
27-10-2024 | 17:55 | 15:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 33 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5. | ||||
26-10-2024 | 16:38 | 14:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 34 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7. | ||||
25-10-2024 | 16:45 | 14:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 34 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 18. | ||||
24-10-2024 | 16:40 | 14:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 36 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 18. |