Vlucht FI7015
Vlucht FI7015 uitgevoerd door Icelandair is gepland
FI7015 is een codeshared vlucht met TK1634 uitgevoerd door Turkish Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van München (München Airport) naar Istanbul (Istanbul Airport) is 2 uur en 50 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van München naar Istanbul is hemelsbreed 1548 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Icelandair. De terminal waar vlucht FI7015 van vertrekt is 1. De gate is C10. Op Istanbul Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht FI7015. Naast vlucht FI7015 vliegen er nog meer vluchten van München naar Istanbul. Dit zijn onder andere vlucht GF6010, GF6031, GF6060, OZ6926, TK1630, TK1634, TK1636 en TK1638.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 461 kilogram per persoon. Dit is 5.12 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht FI7015
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 15:11 | 19:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. Gate C10 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-11-2024 | 15:11 | 19:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate C10 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-11-2024 | 14:48 | 19:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C1 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 14:31 | 18:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C1 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 15:01 | 19:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. Gate C10 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 14:41 | 19:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate C1 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 14:46 | 19:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate C1 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 15:16 | 19:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. Gate B17 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-11-2024 | 14:44 | 19:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C10 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 14:33 | 19:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C1 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 14:41 | 19:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate C10 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 15:09 | 20:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. Gate C10 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 14:39 | 19:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C2 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 14:52 | 19:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. Gate C10 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-11-2024 | 15:04 | 19:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. Gate C4 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-11-2024 | 14:43 | 19:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B17 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 14:43 | 19:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. Gate C1 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 15:05 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate C10 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-11-2024 | 14:34 | 19:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C4 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-10-2024 | 14:45 | 19:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. Gate C10 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 14:43 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate C10 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-10-2024 | 14:56 | 19:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate C10 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-10-2024 | 14:41 | 19:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C1 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 14:38 | 19:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C4 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-10-2024 | 14:49 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate C5 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-10-2024 | 15:00 | 18:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. Gate B17 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-10-2024 | 14:37 | 18:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C10 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-10-2024 | 16:23 | 20:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C1 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-10-2024 | 14:54 | 18:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. Gate C10 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-10-2024 | 16:30 | 19:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. Gate C10 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. |