Vlucht CA6100

Vlucht CA6100 uitgevoerd door Air China is gepland
CA6100 is een codeshared vlucht met LH117 uitgevoerd door Lufthansa. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.
De geschatte vluchtduur van München (München Airport) naar Frankfurt (Frankfurt Airport) is 51 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van München naar Frankfurt is hemelsbreed 300 kilometer.
De vlucht wordt uitgevoerd door Air China. De terminal waar vlucht CA6100 van vertrekt is 2. De terminal waar vlucht CA6100 aankomt uit Frankfurt is 1. Naast vlucht CA6100 vliegen er nog meer vluchten van München naar Frankfurt. Dit zijn onder andere vlucht A31583, A31831, AC9007, AC9059, AC9155, AC9204, AC9211 en AC9213.
De geschatte vluchtduur van München (München Airport) naar Frankfurt (Frankfurt Airport) is 51 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van München naar Frankfurt is hemelsbreed 300 kilometer.
De vlucht wordt uitgevoerd door Air China. De terminal waar vlucht CA6100 van vertrekt is 2. De terminal waar vlucht CA6100 aankomt uit Frankfurt is 1. Naast vlucht CA6100 vliegen er nog meer vluchten van München naar Frankfurt. Dit zijn onder andere vlucht A31583, A31831, AC9007, AC9059, AC9155, AC9204, AC9211 en AC9213.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 89 kilogram per persoon. Dit is 0.99 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht CA6100
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-03-2025 | 17:03 | 17:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G63 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-03-2025 | 17:00 | 18:05 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
22-03-2025 | 17:02 | 17:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G18 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A25. | ||||
20-03-2025 | 17:04 | 17:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G16 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A38. | ||||
17-03-2025 | 16:53 | 17:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G82 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-03-2025 | 16:58 | 17:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G30 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A17. | ||||
15-03-2025 | 17:19 | 18:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G30 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A13. | ||||
14-03-2025 | 17:03 | 18:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G34 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A1. | ||||
13-03-2025 | 17:00 | 18:05 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
12-03-2025 | 16:55 | 17:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G20 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A40. | ||||
09-03-2025 | 16:58 | 17:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G26 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-03-2025 | 16:56 | 17:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G24 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A15. | ||||
04-03-2025 | 16:57 | 17:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G30 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A17. | ||||
02-03-2025 | 16:58 | 17:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G26 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A58. | ||||
01-03-2025 | 17:09 | 18:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G82 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-02-2025 | 16:58 | 17:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G28 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A11. | ||||
27-02-2025 | 16:58 | 17:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G34 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A16. | ||||
26-02-2025 | 16:57 | 17:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G82 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-02-2025 | 16:58 | 17:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G81 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-02-2025 | 17:11 | 18:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G20 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A22. | ||||
22-02-2025 | 17:00 | 17:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G30 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A16. | ||||
21-02-2025 | 16:52 | 17:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G20 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A11. | ||||
20-02-2025 | 16:56 | 17:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G34 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A68. | ||||
19-02-2025 | 16:57 | 17:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G28 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A30. | ||||
17-02-2025 | 16:56 | 17:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G82 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-02-2025 | 16:52 | 18:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G26 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A11. | ||||
15-02-2025 | 17:04 | 18:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G28 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A11. | ||||
14-02-2025 | 16:58 | 17:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G20 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A13. | ||||
13-02-2025 | 16:57 | 17:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G16 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A16. | ||||
12-02-2025 | 16:55 | 17:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G82 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. |