Vlucht MS9016

Vlucht MS9016 uitgevoerd door Egyptair is geland
MS9016 is een codeshared vlucht met CL1984 uitgevoerd door Lufthansa CityLine. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van München (München Airport) naar Keulen (Cologne Bonn Airport) is 31 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van München naar Keulen is hemelsbreed 437 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Egyptair. De terminal waar vlucht MS9016 van vertrekt is 2. De gate is G5. Naast vlucht MS9016 vliegen er nog meer vluchten van München naar Keulen. Dit zijn onder andere vlucht AC9035, AC9468, AC9644, BT1972, BT1976, BT1980, BT1982 en BT1984.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 130 kilogram per persoon. Dit is 1.45 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht MS9016
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-02-2025 | 15:59 | 17:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G5 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Keulen was op gate C20. | ||||
21-02-2025 | 16:03 | 17:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K16 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Keulen was op gate C20. | ||||
20-02-2025 | 16:19 | 17:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G44 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Keulen was op gate C20. | ||||
19-02-2025 | 15:57 | 17:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K6 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Keulen was op gate C20. | ||||
18-02-2025 | 16:13 | 17:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G7 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Keulen was op gate C20. | ||||
17-02-2025 | 16:39 | 17:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K3 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Keulen was op gate C40. | ||||
16-02-2025 | 16:31 | 17:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G37 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Keulen was op gate C20. | ||||
15-02-2025 | 16:01 | 16:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G9 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Keulen was op gate C11. | ||||
14-02-2025 | 17:00 | 18:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K9 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Keulen was op gate C20. | ||||
13-02-2025 | 16:04 | 17:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K7 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Keulen was op gate C20. | ||||
12-02-2025 | 15:56 | 17:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K10 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Keulen was op gate C20. | ||||
11-02-2025 | 16:01 | 17:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G31 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Keulen was op gate C50. | ||||
10-02-2025 | 16:02 | 17:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G9 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Keulen was op gate C50. | ||||
09-02-2025 | 15:55 | 17:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G2 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Keulen was op gate C30. | ||||
08-02-2025 | 15:54 | 16:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K4 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Keulen was op gate C50. | ||||
07-02-2025 | 16:18 | 17:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K18 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Keulen was op gate C20. | ||||
06-02-2025 | 16:00 | 17:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G26 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Keulen was op gate C20. | ||||
05-02-2025 | 16:02 | 17:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K5 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Keulen was op gate C20. | ||||
04-02-2025 | 15:54 | 16:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G26 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Keulen was op gate C20. | ||||
03-02-2025 | 15:58 | 17:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K7 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Keulen was op gate C20. | ||||
02-02-2025 | 15:59 | 17:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G16 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Keulen was op gate C20. | ||||
01-02-2025 | 16:11 | 17:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G4 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Keulen was op gate C20. | ||||
31-01-2025 | 16:12 | 17:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G8 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Keulen was op gate C20. | ||||
30-01-2025 | 16:00 | 16:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K4 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Keulen was op gate C20. | ||||
29-01-2025 | 16:03 | 17:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G30 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Keulen was op gate C20. | ||||
28-01-2025 | 16:01 | 17:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G18 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Keulen was op gate C20. | ||||
27-01-2025 | 15:58 | 17:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K16 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Keulen was op gate C20. | ||||
26-01-2025 | 16:13 | 17:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G18 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Keulen was op gate C20. | ||||
25-01-2025 | 15:55 | 16:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G30 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Keulen was op gate C20. | ||||
24-01-2025 | 15:59 | 17:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K1 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Keulen was op gate C20. |