Vlucht CA6123
Vlucht CA6123 uitgevoerd door Air China is geland
CA6123 is een codeshared vlucht met CL2286 uitgevoerd door Lufthansa CityLine. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van München (München Airport) naar Brussel (Brussels Airport) is 42 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van München naar Brussel is hemelsbreed 597 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air China. De terminal waar vlucht CA6123 van vertrekt is 2. De gate is K12. Op Brussels Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht CA6123. Naast vlucht CA6123 vliegen er nog meer vluchten van München naar Brussel. Dit zijn onder andere vlucht 4Y2292, A31427, A31530, AC6317, AC6318, AC6320, AC6385 en AC9324.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 178 kilogram per persoon. Dit is 1.97 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht CA6123
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
04-02-2025 | 10:49 | 12:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K12 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-02-2025 | 10:54 | 12:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K18 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-02-2025 | 10:56 | 12:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate G17 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-01-2025 | 10:56 | 12:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G14 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-01-2025 | 10:56 | 12:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate G19 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-01-2025 | 11:01 | 12:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate K24 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-01-2025 | 10:52 | 11:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G48 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-01-2025 | 10:50 | 11:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G34 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-01-2025 | 10:54 | 12:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G20 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-01-2025 | 10:53 | 12:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G4 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-01-2025 | 10:56 | 12:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate K15 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-01-2025 | 10:54 | 12:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G30 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-01-2025 | 10:59 | 12:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. Gate K10 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-01-2025 | 11:19 | 12:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. Gate K14 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-01-2025 | 10:56 | 12:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate G29 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-01-2025 | 11:01 | 12:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate K14 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-01-2025 | 11:12 | 12:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. Gate G13 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-12-2024 | 10:59 | 12:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate G44 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-12-2024 | 11:32 | 13:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. Gate G37 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-12-2024 | 11:43 | 13:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 48 minuten vertraging. Gate G47 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-12-2024 | 11:12 | 12:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. Gate G71 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-12-2024 | 10:53 | 12:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G10 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-12-2024 | 11:01 | 12:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate K18 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-12-2024 | 10:52 | 12:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K12 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-12-2024 | 10:49 | 12:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G15 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-12-2024 | 10:55 | 12:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K16 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-12-2024 | 10:55 | 12:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G38 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-12-2024 | 10:55 | 12:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G37 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-12-2024 | 11:12 | 12:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. Gate K16 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-12-2024 | 11:01 | 12:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate K18 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. |