Vlucht CA6123
Vlucht CA6123 uitgevoerd door Air China is geland
Vlucht CA6123 heeft 2 minuten vertraging.
CA6123 is een codeshared vlucht met LH2286 uitgevoerd door Lufthansa. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van München (München Airport) naar Brussel (Brussels Airport) is 42 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van München naar Brussel is hemelsbreed 597 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air China. De terminal waar vlucht CA6123 van vertrekt is 2. De gate is G11. Op Brussels Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht CA6123. Naast vlucht CA6123 vliegen er nog meer vluchten van München naar Brussel. Dit zijn onder andere vlucht 4Y2292, A31427, A31530, AC6317, AC6318, AC6320, AC6385 en AC9324.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 178 kilogram per persoon. Dit is 1.97 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht CA6123
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 11:06 | 12:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. Gate G11 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-11-2024 | 11:04 | 12:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. Gate G2 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 07:03 | 08:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate G65 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 06:57 | 08:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G30 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-11-2024 | 06:59 | 08:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G29 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 07:00 | 08:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G64 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 07:43 | 08:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging. Gate K8 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-11-2024 | 06:59 | 08:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K27 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 07:08 | 08:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. Gate G64 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-11-2024 | 07:01 | 08:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate K6 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 06:57 | 08:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K14 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 07:16 | 08:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. Gate G65 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-03-2024 | 10:29 | 11:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate K18 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-03-2024 | 10:28 | 11:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K20 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-03-2024 | 10:33 | 11:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate G82 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-03-2024 | 11:28 | 12:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 50 minuten vertraging. Gate K18 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-03-2024 | 10:33 | 11:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G4 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-03-2024 | 10:32 | 11:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K4 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-03-2024 | 10:35 | 11:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate K12 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-03-2024 | 10:29 | 11:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G34 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-03-2024 | 10:34 | 11:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate G20 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-03-2024 | 10:42 | 11:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate K18 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-03-2024 | 10:34 | 11:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G13 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-03-2024 | 10:28 | 11:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K5 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-02-2024 | 10:25 | 11:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G4 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-02-2024 | 10:30 | 11:50 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
18-02-2024 | 10:39 | 12:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. Gate G18 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-02-2024 | 10:37 | 11:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate G81 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-02-2024 | 10:37 | 11:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. Gate K1 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-02-2024 | 10:38 | 11:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. Gate G31 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. |