Vlucht CA6113

Vlucht CA6113 uitgevoerd door Air China is gepland
CA6113 is een codeshared vlucht met LH1934 uitgevoerd door Lufthansa. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van München (München Airport) naar Berlijn (Berlin Brandenburg Airport) is 32 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van München naar Berlijn is hemelsbreed 462 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air China. De terminal waar vlucht CA6113 van vertrekt is 2. De gate is G4. Naast vlucht CA6113 vliegen er nog meer vluchten van München naar Berlijn. Dit zijn onder andere vlucht A31421, A31423, A31434, A31437, A31543, A31544, A31579 en A31586.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 137 kilogram per persoon. Dit is 1.53 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht CA6113
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-03-2025 | 08:00 | 09:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate G4 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B07. | ||||
23-03-2025 | 09:02 | 10:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G18 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate A31. | ||||
22-03-2025 | 08:59 | 09:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G40 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B07. | ||||
21-03-2025 | 08:17 | 09:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K4 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B06. | ||||
20-03-2025 | 08:02 | 09:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G30 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B17. | ||||
19-03-2025 | 08:00 | 09:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G34 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate A03. | ||||
18-03-2025 | 08:01 | 09:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G26 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B07. | ||||
17-03-2025 | 08:02 | 09:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G10 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate A10. | ||||
16-03-2025 | 09:00 | 10:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G13 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B20. | ||||
15-03-2025 | 09:00 | 10:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G44 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B07. | ||||
14-03-2025 | 08:02 | 09:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G10 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B06. | ||||
13-03-2025 | 08:15 | 09:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G30 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B20. | ||||
12-03-2025 | 07:57 | 09:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G14 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate A01. | ||||
11-03-2025 | 07:59 | 09:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G14 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B03. | ||||
09-03-2025 | 08:59 | 10:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G17 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B06. | ||||
08-03-2025 | 08:55 | 10:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G28 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate S01. | ||||
07-03-2025 | 08:38 | 09:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G14 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B06. | ||||
06-03-2025 | 08:02 | 09:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G14 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B20. | ||||
05-03-2025 | 08:07 | 09:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G30 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate A10. | ||||
04-03-2025 | 08:07 | 09:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G14 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate A10. | ||||
03-03-2025 | 08:13 | 09:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K22 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B20. | ||||
02-03-2025 | 09:06 | 10:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G14 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B07. | ||||
01-03-2025 | 09:13 | 10:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G4 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B20. | ||||
27-02-2025 | 08:00 | 09:10 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
26-02-2025 | 08:02 | 08:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G30 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B07. | ||||
25-02-2025 | 08:06 | 09:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G34 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate A10. | ||||
23-02-2025 | 08:58 | 10:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G10 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate A02. | ||||
22-02-2025 | 08:59 | 10:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T1. Gate G16 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B20. | ||||
21-02-2025 | 08:22 | 09:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G28 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate B17. | ||||
19-02-2025 | 08:06 | 09:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G15 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Berlijn was op gate A10. |