Vlucht TK2693 uitgevoerd door Turkish Airlines is onderweg
De geschatte vluchtduur van Muş (Mus Airport) naar Istanbul (Istanbul Airport) is 1 uur en 20 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Muş naar Istanbul is hemelsbreed 1133 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Turkish Airlines. Naast vlucht TK2693 vliegen er nog meer vluchten van Muş naar Istanbul. Dit zijn vlucht TK2695 en TK2697.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 337 kilogram per persoon. Dit is 3.75 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht TK2693
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
30-03-2024 | 14:58 | 17:16 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 1 op Muş is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-03-2024 | 14:49 | 16:53 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 1 op Muş is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-03-2024 | 15:19 | 18:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. Gate 1 op Muş is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-03-2024 | 14:57 | 17:17 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 1 op Muş is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-03-2024 | 16:30 | 17:30 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
28-02-2024 | 15:04 | 17:22 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 1 op Muş is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-02-2024 | 14:57 | 17:16 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 1 op Muş is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-02-2024 | 15:19 | 17:45 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. Gate 1 op Muş is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-02-2024 | 15:05 | 17:21 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 1 op Muş is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-02-2024 | 15:12 | 17:27 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 1 op Muş is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-02-2024 | 15:25 | 17:28 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 1 op Muş is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-01-2024 | 15:32 | 17:32 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate 1 op Muş is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-01-2024 | 15:27 | 17:38 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. Gate 1 op Muş is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-01-2024 | 16:04 | 18:18 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 48 minuten vertraging. Gate 1 op Muş is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-01-2024 | 14:55 | 17:05 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 1 op Muş is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate H. | ||||
27-01-2024 | 15:30 | 18:19 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 49 minuten vertraging. Gate 1 op Muş is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate H. | ||||
26-01-2024 | 16:18 | 19:34 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 4 minuten vertraging. Gate 1 op Muş is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate H. | ||||
25-01-2024 | 15:20 | 17:46 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. Gate 1 op Muş is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate H. | ||||
24-01-2024 | 15:27 | 17:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate 1 op Muş is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate G10L. | ||||
23-01-2024 | 15:07 | 17:24 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 1 op Muş is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate G4R. | ||||
22-01-2024 | 14:59 | 17:09 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 1 op Muş is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate G4L. | ||||
21-01-2024 | 15:09 | 17:28 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 1 op Muş is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate G10L. | ||||
20-01-2024 | 15:09 | 17:37 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. Gate 1 op Muş is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate G10R. | ||||
19-01-2024 | 14:58 | 17:17 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 1 op Muş is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate G8L. | ||||
18-01-2024 | 15:06 | 17:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 1 op Muş is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate G8R. | ||||
17-01-2024 | 15:06 | 17:24 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 1 op Muş is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate G5R. | ||||
16-01-2024 | 16:39 | 19:07 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 37 minuten vertraging. Gate 1 op Muş is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate G9L. | ||||
15-01-2024 | 15:02 | 17:18 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 1 op Muş is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate G10L. | ||||
14-01-2024 | 15:19 | 17:42 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. Gate 1 op Muş is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate G6R. | ||||
13-01-2024 | 15:04 | 17:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 1 op Muş is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate G10L. |