Vlucht AC3039

Vlucht AC3039 uitgevoerd door Air Canada is geland

Vertrokken van Milwaukee
Verenigde Staten - General Mitchell International Airport

Vertrokken: 17:05 17:15

Geland op Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport

Aankomst: 18:00 18:26


AC3039 is een codeshared vlucht met OO5648 uitgevoerd door SkyWest Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Milwaukee (General Mitchell International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 37 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Milwaukee naar Chicago is hemelsbreed 108 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Air Canada. De terminal waar vlucht AC3039 aankomt uit Chicago is 2. De gate is E1. Naast vlucht AC3039 vliegen er nog meer vluchten van Milwaukee naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I436, 1I452, 1I841, 1I847, 6E4216, AA1612, AA1630 en AA1650.

Voorgaande vluchten van vlucht AC3039

DatumVertrekAankomstStatus
21-01-202517:0518:00geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C14 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E1.
20-01-202517:1118:09geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C14 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F14.
19-01-202511:2412:31geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C10 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E9.
18-01-202513:5214:45geland
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C12 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B23.
17-01-202511:1712:13geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C12 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F9.
16-01-202511:2212:29geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C10 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F3.
15-01-202511:2312:08geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C12 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F3.
14-01-202511:2112:48geland
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C10 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F5.
13-01-202511:2712:28geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C10 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E1.
12-01-202511:2512:20geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C12 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E9.
11-01-202513:0013:49geland
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C12 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E5.
10-01-202514:1815:48geland
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 48 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C10 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F11.
09-01-202511:5813:02geland
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C14 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F12.
08-01-202511:3812:37geland
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C12 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E1.
07-01-202511:2412:19geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C10 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E1.
06-01-202512:1013:21geannuleerd
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie
05-01-202512:0012:55geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C12 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F5.
04-01-202512:1313:25geland
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C12 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F17.
03-01-202512:0013:00geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C12 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E5.
02-01-202513:4614:40geland
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C12 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F23.
01-01-202513:0714:22geland
De vlucht had op op deze dag 57 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C12 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F19.
31-12-202412:3013:50geland
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C10 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F3.
30-12-202414:4515:36geland
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 35 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C10 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F3.
29-12-202412:0913:30geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C10 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F20.
28-12-202412:1113:11geland
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C12 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B24.
27-12-202412:3413:41geland
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C12 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F3.
26-12-202412:2113:22geland
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C12 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F19.
25-12-202412:0413:02geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C12 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E11.
24-12-202412:1513:31geland
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C12 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F15.
23-12-202412:2713:27geland
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C10 op Milwaukee is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate F14.
Vlucht AC3039 had op 10-01-2025 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 2 uur en 48 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 41 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens is 1 vlucht gevonden die is geannuleerd.

De vluchtinformatie van AC3039 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top