Vlucht F91204
Vlucht F91204 uitgevoerd door Frontier Airlines is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 67% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur arriveert op de luchthaven in Philadelphia. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht F91204 heeft 22 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 2 uur en 56 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Philadelphia is hemelsbreed 1634 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Frontier Airlines. De terminal waar vlucht F91204 van vertrekt is C. De gate is F9. De terminal waar vlucht F91204 aankomt uit Philadelphia is E. De gate is E2. Naast vlucht F91204 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I150, 1I216, 1I538, AA1003, AA1015, AA1138, AA1201 en AA1205.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 486 kilogram per persoon. Dit is 5.4 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht F91204
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 07:00 | 09:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E6. | ||||
22-11-2024 | 09:46 | 12:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E10. | ||||
21-11-2024 | 06:49 | 09:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E1. | ||||
18-11-2024 | 22:41 | 01:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 56 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E9. | ||||
17-11-2024 | 18:49 | 21:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E2. | ||||
15-11-2024 | 21:03 | 23:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E4. | ||||
14-11-2024 | 05:45 | 08:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E8. | ||||
11-11-2024 | 21:42 | 00:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F11 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E9. | ||||
10-11-2024 | 19:19 | 21:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E10. | ||||
08-11-2024 | 20:53 | 23:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D2. | ||||
07-11-2024 | 05:50 | 08:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E10. | ||||
04-11-2024 | 21:37 | 00:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D1. | ||||
03-11-2024 | 16:07 | 19:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 50 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E8. | ||||
01-11-2024 | 21:38 | 00:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E10. | ||||
31-10-2024 | 05:50 | 08:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E10. | ||||
28-10-2024 | 22:01 | 00:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E7. | ||||
27-10-2024 | 15:18 | 18:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E6. | ||||
25-10-2024 | 20:54 | 23:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F7 op Miami is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-10-2024 | 05:43 | 08:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F11 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E10. | ||||
21-10-2024 | 22:35 | 01:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E15. | ||||
20-10-2024 | 15:17 | 18:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E9. | ||||
18-10-2024 | 21:32 | 00:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F7 op Miami is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-10-2024 | 05:46 | 08:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F11 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E10. | ||||
14-10-2024 | 22:27 | 01:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F9 op Miami is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-10-2024 | 15:11 | 18:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F9 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E9. | ||||
11-10-2024 | 21:33 | 00:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F9 op Miami is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-10-2024 | 06:00 | 08:55 | geannuleerd | |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
07-10-2024 | 23:54 | 02:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F7 op Miami is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-10-2024 | 05:51 | 08:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E1. | ||||
04-10-2024 | 21:07 | 23:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate F7 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E6. |